פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מיני מרכזי מדגם TCN40 פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הערבה 104, נווה ימין כתובת:
נווה ימין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.9.03 נרכש המזגן הנ"ל מרשת עולם המיזוג.
בתאריך 12.7.06 פחות משלוש שנים מיום הרכישה המזגן הפסיק לקרר.
בתאריך 14.7.06 הגיע טכנאי מטעם רשת עולם המיזוג לבדיקת התקלה ובמעמד זה התברר כי יש להחליף את המדחס במדחס חדש.
בתאריך 16.7.06 ניתנה לנו מטעמכם הצעת מחיר להחלפת המדחס בסך: 3150 ₪.
ראשית ברצוני לומר כי הנני מאוכזבת קשות מהמזגן עליו שילמתי ממיטב כספי ולא עלה בדעתי כי בפחות משלוש שנים אצטרך להשקיע סכום כ"כ גבוה בתיקון המזגן.
האם מזגן שעלותו עומדת על סך 12000 ₪ אמור להחזיק מעמד כפחות משלוש שנים וההשקעה בתיקונו תעלה בסך רבע ממזגן חדש???
ידוע לי כי למזגנים מהסוג הנ"ל קיימת בעיה מהסוג שלנו וכי זו בעיה גורפת, עליכם בתור חברה יבואנית לקבל את האחריות על בעיות גורפות במכשירים שאתם מייבאים ומשווקים ולהכיר בבעיה.
מאחר ואתם נותנים רק 3 חודשי אחריות על התיקון מי מבטיח לי כי בעיה מסוג זה לא תחזור על עצמה ואז ההשקעה איננה כדאית כלל.
אבקש את תשובתכם בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המזגן ללא תשלום פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
רוני שחמורוב מנהל אגף שם ותפקיד:
המזגן נרכש בתחילת שנת 2003 . הלקוחה לא פנתה אלינו מעולם על תקלה כלשהי במזגן עד לאחרונה . בעקבות תלונת הלקוחה ,בוצע ביקור טכנאי שאישר שאכן קיימת תקלה במדחס ביחידה החיצונית . ניתנה ללקוחה הצעת מחיר מעודכנת - לה נתנה את הסכמתה . יש לציין כי מדובר במוצר חשמלי וככל מוצר חשמלי - הנ"ל עשוי לעיתים להתקלקל . תגובה:
בוצעה הנחה במחיר העבודה והחלק . הטיפול בלקוחה הסתיים לשביעות רצון הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה