פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבלוף הגדול של טורנדו, עולם המיזוג וענק המזגנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מסתבר ששתי רשתות המזגנים הגדולות בישראל, או לפחות אלה שמציגות את עצמן ככאלה, הן רשת אחת או לפחות נמצאות בבעלות משותפת ובכך יש סוג של הטעיה.
שתי הרשתות קשורות לחברת טורנדו, אשר מציגה את עצמה כחברה גדולה ואמינה.
טכנאי מטעם עולם המיזוג, אשר התקין אצלי מזגן מיני מרכזי לפני 4.5 שנים, לא גילה לי שקיים קשר בין עולם המיזוג לבין טורנדו, אבל שיכנע אותי לרכוש מזגן מתוצרת טורנדו למרות שבמקור ביקשתי לרכוש מזגן מתוצרת אלקו.
בביתי ובמשרדי מותקנים בסך הכל שישה (!) מזגני אלקו, הצעיר בהם בן כ-10 שנים והזקן בהם בן יותר מעשרים, וכן מזגן תדירן אחד שגם הוא נולד פחות או יותר כשנכנסנו ללבנון בפעם הראשונה.
אלא שכאשר ביקר אצלי איש עולם המיזוג, לכאורה איש מקצועי וניטרלי, והמליץ לי להתקין מזגן של טורנדו התייחסתי להמלצתו כאובייקטיבית.
4.5 שנים מאוחר יותר אני מצטער על הרגע הזה, היות ש"המדחס האמריקני המצויין" שהובטח לי הלך וצריך להחליף אותו.
פניתי לטורנדו, ולמרות שאין שום ויכוח שלא מדובר במוצר חדש או באחריות ביקשתי איזו שהיא התחשבות במחיר (כ-2,350 ש"ח, כך נאמר לי טלפונית) מפני שמדובר בבלאי לא סביר עבור מזגן כה צעיר.
איש השירות הסכים איתי שמדחס לא צריך להתקלקל אחרי תקופה כה קצרה, מה גם שיש מזגנים שמאריכים חיים למעלה מ-20 שנים, אבל לא היה מוכן להפגין שום "גרייס" ולהכיר אפילו בשקל אחד כדי לשמר את הלקוח שלו.
מסקנותיי הן: 1. צריך להיזהר כאשר קונים ממי שמציג את עצמו בדרך שונה מכפי שהוא באמת - אין שום תחרות בין ענק המזגנים לעולם המיזוג ושניהם ודאי אינם איבייקטיבים
2. מי שקונה מזגן של טורנדו צריך לקחת בחשבון שלאחר 4.5 שנים המדחס שלו יתקלקל והחברה לא תכיר באחריות שלה בשום אופן
חוסר רצון לשמר לקוחות סוג הנזק :
חברה שמתפרנסת משירות ללקוחות יכולה לצאת גדולה או ל פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
רוני שחמורוב - מנהל אג שם ותפקיד:
קיים קשר בין חברת טורנדו לבין חברת ענק המזגנים ורשת עולם המיזוג . הנ"ל הנן חברות בעלי בעלות משותפת. עם זאת יש לציין כי כל אחד מסניפי הרשת ( למעלה מ- 60 במספר בכל רשת ) , הנו זכיין עצמאי המשוייך לרשת ( בדומה לרשתות אחרות בתחום המיזוג ובתחומים אחרים ) . לטובת ההמחשה ניתן לציין כי קיים גם קשר בין חברת אלקטרה ואלקו לבין שקם אלקטריק ורשת כוכב הקור ( מדובר בחברות בבעלות משותפת ) . למרות האמור , איני מוצא קשר בין הבעיה במזגן לבין נושא הקשר העסקי בין החברות .
בנושא התקלה אותה העלה הלקוח , מכוון שמדובר במוצר חשמלי הנ"ל עלול להתקלקל מעת לעת וכך גם קרה .
חברת טורנדו הנה החברה היחידה נכון לעתה (מבין כל החברות שהוזכרו ע"י הלקוח) המעניקה למזגנים חדשים מתוצרתה 3 שנות אחריות ( שנה מלאה + שנתיים מורחבות - בהתאם לתקנון ) . לדעתנו , הדבר מצביע על אמון מלא בחברה ובמוצר אותו אנו מספקים .
בנוסף לאמור , יש לזכור שמדחס עלול להתקלקל גם בשל בעיות חשמל , אי ניקיון פילטרים ובעיות נוספות שאינן קשורות לחברה היצרנית .
תגובה:
החלפת המדחס ותיקון המזגן בוצעו לשביעות רצון הלקוח . כמו כן ניתנה ללקוח הנחה במחיר ביצוע העבודה כמחוות שרות ורצון טוב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה