פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן 28 TGI עילי פגום ושרות גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הערבה 104 נווה ימין כתובת:
נווה ימין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2004 הותקן המזגן בביתי. כשבוע לאחר שהותקן החלה נזילה מהמזגן.
בשיחתי הראשונה עם שרות הלקוחות אמרו לי לנקות פילטרים.
לאחר מכן החלו לשלוח טכנאים:
טכנאי ראשון: החליט שצריך לחתוך את צינור הניקוז וחתך. הנזילה המשיכה.
טכנאי שני: הוסיף חלק ביחידה החיצונית. הנזילה פסקה. ולאחר כחודש חזר המזגן
לנזול. וכל הנזילה על ספות הסלון.
טכנאי שלישי: החליט שאני צריכה לשפץ את הבית, להעבירו למיקום אחר או לקנות מחיצה שתסגור את החדר..
טכנאי רביעי: פתר את הבעיה.הוסיף חלק מסוים ביחידה החיצונית והגיע חורף.
במשך כל התקופה דרשתי שיחליפו לי את המזגן כי הבנתי שמזגן הזה פגום והשירות לא מקצועי.
השנה מתחילה מסכת יסורים חדשה,(לאור נסיוני הקודם) שבגללה כנראה אאלץ להעדר כל הקיץ מהעבודה בגלל טכנאי טורנדו.
לפני כשבוע החלה היחידה החיצונית של המזגן להשמיע רעש מוזר.
התקשרתי לטורנדו, הפקידה קישרה אותי עם אחד הטכנאים והוא אמר לי
שאם הרעש לא מפריע לי ולא לשכנים והמזגן מקרר, לא נראה לו שיש בעיה.
בטיפשותי האמנתי לו.
לפני יומיים היחידה החיצונית של המזגן הרעישה כמו טרקטור וזזה מצד לצד
כיביתי מיד את המזגן והודתי לאלוהים שהמזגן לא נפל על מישהו על הראש ברחוב. התקשרתי לטורנדו והיום 27.7.06 היה טכנאי בשם אבי ואמר לי
(מבלי לפתוח את המזגן) שנשבר הכנף. ויצרו איתי קשר כי אין לו חלקים.
אם אין לו חלקים , לשם מה הוא בא בכלל? את הרעש יכולתי להשמיע גם דרך הטלפון מבלי להפסיד יום עבודה.
שילמתי במיטב כספי על מנת לרכוש את המזגן שהיה פגום מהתחלה.
אני לא מתכוונת לשלם ולהחליף את כל חלקי המזגן. ולהתעסק עם טכנאים לא מנוסים.
כספי סוג הנזק :
להחליף את המזגן הפגום. פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
רוני שחמורוב - מנהל אג שם ותפקיד:
הביקור האחרון בבית הלקוחה היה לפני כשנתיים . האחריות למוצר האמור הסתיימה אף היא לפני כשנתיים . לצערי , הכנף פלסטיק ביחידה החיצונית של המזגן נשברה. מכוון שהלקוחה אינה עוד בתקופת האחריות ו/או מבוטחת בחברתנו - השרות היה מחוייב בתשלום . תגובה:
התיקון בוצע לשביעות רצון הלקוחה ובתשלום . כמו כן ניתנה ללקוחה הצעת מחיר מוזלת לביטוח המוצר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה