פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר. טכנאי פשוט לא מגיע - שלוש פעמים! נושא התלונה:
גבע תם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת טורנדו. בעקבות טיפול משפיל ומחפיר מצד מחלקת השירות של חברתכם, אני שוקל הגשת תביעה משפטית נגדכם. כדי להימנע מצעדים משפטיים שיפגעו בשם חברתכם ויעלו לכם כסף רב, אני מציע לכם אפשרות לפצות אותי ישירות בהתאם לפירוט בהמשך. במידה ולא אקבל תשובה מכם ו/או פיצוי תוך 14 ימים מהיום, אפנה לעורך דין לצורך הגשת תביעה.

להלן פרטי האירוע.

בחודש יולי רכשתי 2 מזגני טורנדו. מחברת איזי קור. מזגן טורנדו גולד 12 (1 כ"ס) לחדר שינה וגולד 17 (1.5 כ"ס) לסלון. המתקין הודיע לי שיש לי אחריות מלאה על המזגן לשנה.
כחודש לאחר ההתקנה, המזגן בסלון הפסיק לתפקד. כשבדקתי את הפילטרים (שהיו נקיים לחלוטין) גילתי שהמזגן פשוט מלא קרח. כיביתי את המזגן ונתתי לו להפשיר יום או יומיים. הבעיה המשיכה לחזור על עצמה בכל פעם שהדלקתי מחדש את המזגן, כשעה או פחות לאחר ההדלקה. בנתיים בגלל שהמזגן בסלון לא עבד, נאלצתי לישון עם מזגן פועל בחדר שינה, מה שגרם לי לקום בבוקר חולה.

ביום רביעי 6/7 התקשרתי לחברת טורנדו לתאם ביקור של טכנאי. נאמר לי כי הטכנאי יגיע ביום שלישי 12/7 בין 14:00 ל-16:00. באותו יום, במקום ללכת לעבודה, אבא שלי חיכה בבית וכשהגיעה השעה 17:00 והטכנאי עדיין לא הגיע הוא התקשר למוקד טורנדו לברר מה קורה. כמובן שענה לו המענה הקולי שבישר לו שמשרדי החברה פתוחים עד השעה 17:00 ולכן לא נותרה לנו ברירה אלא להמתין יום נוסף.
למרבה הפלא, בשיא חוצפתו, בשעה 18:45 התקשר הטכנאי להודיע שהוא בדרך ויקח לו כשעה להגיע אלינו. מכיוון שכבר לא היינו בבית קבענו שהוא יבוא למחרת, יום שלישי 13/7 בבוקר. כמובן ששוב חיכינו ושוב לא שמענו ממנו כלום. זאת כבר ממש חוצפה שלא תאמן. אם הטכנאי היה מתקשר ומודיע שהוא מתעכב עוד הייתי יכול להבין (לא לקבל, אבל להבין), אבל הטכנאי היקר שלנו פשוט נעלם! לא הגיע ולא התקשר! בשעה 13:00 (הפעם כשמשרדי החברה עדיין פתוחים) התקשרנו שוב למוקד השירות של טורנדו. התשובה שקיבלנו היא שהם מצטערים ושאנחנו צודקים, אבל אין מה לעשות! הטכנאי יגיע רק למחרת בצהריים! מיותר לציין שכבר איבדנו שני ימי עבודה ומי יודע אם הטכנאי יגיע למחרת או לא ואם כן אז מתי!
ביקשנו לדבר עם מנהל מחלקת השירות כדי להגיש תלונה, אבל נאמר לנו שמדיניות החברה היא לא להעביר למנהל שיחות ישירות אלא רק את פנייתנו והוא יחזור אלינו כשהוא יתפנה. מודעות שירות שחבל על הזמן. כמובן שהוא לא חזר אלינו.

יום חמישי 14/8, הטכנאי היה אמור להגיע בין 14:00 ל-16:00. בשעה 15:30 התקשרתי לברר מתי הטכנאי אמור להגיע ואמרו לי שוב שהוא מאחר וגיע רק בשעה 17:00. פשוט לא להאמין לחוצפה. שוב בקשתי לדבר עם מנהל מחלקת שירות ושוב הטלפנית סירבה ואמרה שהיא תעדכן את הבקשה שלנו ושהמנהל יחזור אלינו כשהוא יתפנה.

כמובן שגם בשעה 17:00 הטכנאי לא הגיע ורק ב-18:00 הוא התקשר להגיד שהוא יגיע עוד שעה. לזכותו יאמר שהוא הגיע אחרי 45 דקות אבל זה כבר היה שעתיים ו-45 דקות מאוחר יותר ממה שקבענו. הטכנאי אמר שהוא צריך לעלות לגג לבדוק את המדחס וביקש שנביא לו סולם (???). הוא עלה על הגג, הוסיף גז למדחס והודיע לנו שיש נזילה של גז אבל מכיוון שאין לו את הכלים המתאימים איתו, אנחנו צריכים להתקשר למתקין ולבקש ממנו שיבוא לסדר את הבעיה. פשוט בלי בושה. מה הוא בא בלי סולם ובלי כלים?

למזלנו המתקין אמר שהוא נמצא באיזור ושהוא יודע כבר שהטכנאי הזה בעייתי. הוא הבטיח לבוא למחרת ולטפל בבעיה וכך הוא עשה וכעת המזגן חזר לעבוד באופן תקין. כמובן שמנהל מחלקת שירות לקוחות עדיין לא חזר אלינו. כמה מפתיע.
בעקבות התקרית, אני דורש מחברת טורנדו פיצוי על אובדן ימי העבודה ועל עוגמת הנפש. לפי חוק הטכנאים החדש חברת טורנדו אמורה לפצות אותנו ב-1500 ש"ח (600 עבור כל יום בו הטכנאי מאחר ביותר מ-3 שעות, ועוד 300 ש"ח על איחור של שעתיים ביום השלישי), וזה בכלל בלי קשר לעובדה שחברת טורנדו כלל לא תיקנה את התקלה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה