שירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח עמל 11 א.ת ראש העין 48092 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כח האדם בשירות הלקוחות לא בא לקראת הלקוח, ניסיתי לשלוח את הקבלה על קניית המזגן בפקס על מנת לקבל כתב אחריות מורחב. לאחר ותוך כדי כ-20 ניסיונות כושלים לשלוח את הפקס ממס' פקסים שונים קיבלתי תשובות משירות הלקוחות בסגנון "שניה, לא היו דפים בפקס" ותשובות אחרות כמו "אנחנו כל היום מקבלים פקסים", "תנסה שוב"... וכל פעם ללא עונה, הפקס דפוק. תודו בזה ותתנו אפשרות חלופית. שלחתי את הפקס הזה כ"כ הרבה פעמים.
כשביקשתי לדבר עם אחראי, פשוט אמרו לי "אנחנו לא מעבירים שיחות לאחראי, תשלח שוב את הפקס", חשבתי שאולי אני אצלם הכל ואשלח באימייל.
בושה, שירות לקוחות גרוע ובזבוז זמן מוחלט לדבר איתכם, וכל זה כדי לקבל ספח לאחריות מורחבת, מעניין מה ייקרה אם אצטרך לממש את האחריות?
|
פיצוי כספי - כ-100 שקל הוצאות על שליחת פקסים. תאפשרו שליחה של חשבונית באימייל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|