פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת תעודת אחריות 5 שנים מורחבת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד :

אתר "תלונה"


פונה שוב אליכם משפחת טיטה ויוסף לוקינוק , מקיבוץ בית-השיטה ,עם עובדה חדשה לגבי הטיפול,השרות והיחס הכושלים כלפי לקוחותיהן ,של החברות "ענק המזגנים" ו "טורנדו" .
לפי ההוראות של "טורנדו",שלחנו בתאריך ה-16.06.09 ,את "תעודת האחריות לשנה א",אל מחלקת שרות ואחריות של "טורנדו"(כתובת : עמל 11 א.ת. פ.אפק ראש העין 48092 ).למרות זה,עד היום לא קיבלנו את תעודת האחריות המורחבת ל 5 שנים,שהייתה חלק בלתי נפרד מהעסקה.
אנו מצטערים כל רגע על רכישת המזגן של חברת טורנדו ,אבל בטוחים שרק בעזרתכם נצליח לפתור את הבעיה לבסוף.

בכבוד רב,

טיטה&יוסף לוקינוק

נ.ב. : אנו ממתינים גם את תשובתם לגבי תלונתנו הראשונה(חלק פגום ביחידה פנימית)
כספי סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה