אי שליחת תעודת אחריות 5 שנים מורחבת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד :
אתר "תלונה"
פונה שוב אליכם משפחת טיטה ויוסף לוקינוק , מקיבוץ בית-השיטה ,עם עובדה חדשה לגבי הטיפול,השרות והיחס הכושלים כלפי לקוחותיהן ,של החברות "ענק המזגנים" ו "טורנדו" .
לפי ההוראות של "טורנדו",שלחנו בתאריך ה-16.06.09 ,את "תעודת האחריות לשנה א",אל מחלקת שרות ואחריות של "טורנדו"(כתובת : עמל 11 א.ת. פ.אפק ראש העין 48092 ).למרות זה,עד היום לא קיבלנו את תעודת האחריות המורחבת ל 5 שנים,שהייתה חלק בלתי נפרד מהעסקה.
אנו מצטערים כל רגע על רכישת המזגן של חברת טורנדו ,אבל בטוחים שרק בעזרתכם נצליח לפתור את הבעיה לבסוף.
בכבוד רב,
טיטה&יוסף לוקינוק
נ.ב. : אנו ממתינים גם את תשובתם לגבי תלונתנו הראשונה(חלק פגום ביחידה פנימית)
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|