פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרות של טורנדו מזגנים - גרוע במיוחד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעודי כותבת את התלונה אני כבר קרוב לרבע שעה בטלפון מול ההנהלה כדי להתלונן , המענה הקולי נחמד אך אין שום בן אדם אחר בקו השני .חברת טורנדו ממאיסה את הלקוחות שלה בשירות ובכך גורמת ללקוחות לנטוש לחברות אחרות .

רוני שחמרוב - מנהל אגף השירות מכיר אותי ואת סיפורי די טוב אסתי דוד מנהריה , התקנה שלא היתה כמו שצריך שבוצעה ע"י עולם המיזוג - שעבד מול חברת טורנדו ושמו ניסים והמדחס קרס אחרי חצי שנה. אין ספור תכתובות נעשו מול רוני ומצאנו פתרון חלקי . ושוב אני חוזרת ומוצאת את עצמי הולכת לאיבוד מול השירות . לפני 4 חודשים נוצר מצב שהמזגן יצר קצר בביתי , בהתקשרות מול טורנדו טענו שזו לא בעיה שלהם תזוזת המזגן אלא להזמין קבלן שעובד מולם בעלות כספית , שוב נעשו אין ספור שיחות אך לא עם רוני , כי הוא לא טרח לחזור אלי למרות כל ההודעות שנמסרו לו - באין ברירה הזמנו את קבלן המשנה שעובד עם טורנדו ובעלות כספית של 450 ש"ח הוזז המזגן. מגוחך ואבסורד שהתקנה שנעשתה ע"י נציג שעובד מול טורנדו ומיקם את המזגן לא נכון אז אני צריכה לשלם כסף בנוסף לחידוש הביטוח שביצענו . היום 21.7.09 בעלי התקשר לשירות וביקש להפעיל את הביטוח כי שכחנו לחדש אותו - הביטוח הסתיים בפברואר , קורה ששוכחים = החלטנו היום לחדש את הביטוח אך נציגה ממש לא נחמדה ששמה "שני" ענתה לנו שזה מחייב אותנו בעלות של 110 ש"ח של הגעת טכנאי לבדוק מה מצב המזגן !!!!! עד כאן !!!! יש גבול למסחטת הכספים מצד חברת טורנדו .. אחראי המשמרת אריאל אפילו לא טרח לדבר איתי אלא רק ביקש למסור דרך הנציגה "שני" זו התשובה ואין מעבר לזה = חוצפה של התנהלות שירות מצד שני ואריאל - רוני שחמרוב מנהל אגף השירות הייתי אומרת לך לבדוק את נושא השירות אצלכם .

לי ולבעלי יש הרבה כוחות שמתבטאים בתחום התקשורת ומר רוני שחמרוב כבר שמע על זה בעבר אני ממתינה לתשובה דחופה מכם
כספי סוג הנזק :
ביטוח ללא תוספת עלות נלוות פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה