פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות .... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עמל 11 ראש העין 48092 כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:

קניתי מזגן SAGA -F9 של חברת טורנדו בתאריך 01/12/07 ...קיבלתי אחריות של 3 שנים, ובתאריך 17/06/10 המזגן הפסיק לעבוד כמו שצריך בגלל המנוע של המאוורר (במדחס) ...התקשרתי לחברה כדי להזמין שירות טכנאי .ענתה לי נציגה בשם " ריעות " אחרי שהסברתי לה את התקלה אמרה לי : השם שלך לא מופיע במחשב ,אמרתי לה :לא יכול להיות דבר כזה אבל אין שום בעיה אני אפקסס לך את החשבונית ,אחרי שקיבלה אותה אמרה לי :שבתקופה הזו לא היתה אחריות של 3 שנים . אבל ניתן לעשות הרחבת אחריות של שנה עבור 220 ש"ח בלבד ,סכום זה צריך לשלם לטכנאי ולא משנה מה התקלה ואיזה חלק צריך ,הטכנאי יבוא עם כלים ועם כל החלקים של המזגן שלך,אמרתי לה : למרות שזה לא הוגן בכלל אבל אני מסכים כי אין לי זמן להתעקש .לכן הזמנו שירות ליום 18/06/10 ..הגיע הטכנאי עם ידיים ריקות ..שאלתי אותו :למה אתה בא בלי החלק שהזמנו ..פתאום הוא אומר על מה אתה מדבר בכלל אף אחד לא אמר לי מה התקלה ומה הוא החלק שצריך להחליף !!! אז הוא רק בדק אותו ואמר לי: אתה צודק המאוורר תקוע צריך להחליף לו מנוע .צחקתי כי ברור ורואים מבחוץ שזה החלק הפגום ...הבטיח לי שהוא מזמין ובא לתקינו מקסימום יומיים אחרי ..חכיתי יום יומיים ושלושה ואף אחד לא חזר אליי .התקשרתי אליהם : אמרו לי נחזור אליך בהקדם ..המתנתי שעות ואף אחד לא צלצל . יום אחרי התקשתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל או אחראי ולא הרשו לי הבטיחו שהמנהל יחזור אליי אחרי הרבה שעות סוף סוף התקשרה אליי אחראית בשם "שני " ואמרה לי : זה יעלה לך 680 ש"ח . אמרתי לה :מה פתאום ...על מהההההה ???? אמרה לי : נכון ששתי נציגות אמרו לך שזה יעלה לך 220 ש"ח עבור חלק כלשהוא....אבל אני בדקתי את העניין וזה לא משתלם לנו כי החלק הוא יקר ..אמרתי לה : מזגן חדש כזה כולו עולה בשוק פחות מ 1000 ש"ח.. אמרה לי :נכון אתה צודק אבל אלו העלויות ....ובסיום השיחה אמרתי : אתם במקרה נפלתם עם עורך דין אני אתבע אותכם ואני אפרסם באינטרנט בכל האתרים בכל העיתונים שאתם רמאים שקרנים זייפנים ובעזרת השם אשכנע את כל האנשים להתרחק מטורנדו .....
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או מזגן חדש פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה