פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למזגן לקונדיטוריה אשר נרכש מזה כ- 3 חודשים בלבד נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16/8/2010 הזמתי שירות למזגן שהפסיק לעבוד
למחרת הגיע טכנאי של חברת טורנדו ומצא שיש להחליף משאבה ,לטכנאי לא הייתה משאבה, פירק את המזגן ומסר לנו שהחברה תיצר איתנו קשר לצורך התיקון,לא קבלנו שום טלפון מהחברה ולאחר שיחות חוזרות כל היום נמסר לנו שאין את המשאבה במחסן ויש להזמינה,לאחר מספר דקות שוב פנינו לשירות הלקוחות ונמסר לנו שאכן המשאבה נמצאת במחסן ודרוש צוות טכנאים להחלפת המשאבה, דבר שלא מתקבל על הדעת מאחר וטכנאי אחד בלבד יכול לבצע את התיקון.
בתאריך 17/8/2010 פתחתי תלונה והובטח לי שהמנהל ייצור איתי קשר ועד היום לא קבלתי שום טלפון. לידיעה העסק שלי הוא קונדיטוריה והלקוחות נמנעים מלהכנס מאחר וחם מאוד במיחד בימים טרופים אלה כך שנגרם לי נזק כספי כי המכירה ירדה.
כל זה הוסבר לשירות הלקוחות ובקשתי לשוחח טלפונית אישית עם המנהל אך הפקידה סירבה בכל תוקף להעביר לי את המנהל והביטחה שנית שבמשך היום הוא יצור איתי קשר .עד כתיבת מכתבי זה לא נוצר איתי כל קשר .
חבל מאוד לאור כל הפרסומות בטלויזיה וברדיו על אופן השירות של טורנדו לא זכיתי לצערי לקבל כפי שפורסם . הטכנאי יגיע אלי לתיקון רק בתאריך 18/8/2010 בין השעות 12.00-13.00 ,
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי וגם ההפסד הכספי .
לטיפולכם הנני מצפה
בתודה
כספי סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה