פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה והתקנה לקוייה של מזגן חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.7 הותקן בביתנו שברמת גן מזגן שרכשנו מטורנדו ע"י מתקין מורשה מטעמה-"מיזוג נטו" (אשר מופיע בפרסומים הרשמיים של החברה ואשר אליו הופננו מהחברה). בתאריך 12.8 פנינו לחברה לאחר שמזה מספר ימים הבחנו שהמזגן איננו מקרר. לאחר שהפנו אותנו למתקין ששלח אותנו בגסות שוב לחברה, הגיע בתאריך 15.8 לביתנו נציג מטעם טורנדו שמילא את גז המזגן וקבע כי ישנה בעיה בהתקנת המזגן ולכן הגז בורח והמזגן לא עובד וכי יש צורך לתקן את ההתקנה. נאמר ע"י אותו נציג כי החברה תפנה ישירות למתקין בא כוחה -"מיזוג נטו" ותאלץ אותו להגיע לביתנו ולתקן את ההתקנה וכי יצרו איתנו קשר בתוך יום להגעה. המתקין לא הגיע, בפניותנו החוזרות ונשנות לשירות הלקוחות של טורנדו לא קיבלנו מענה, לאחר תחנונים לנציגי שירות הלקוחות של טורנדו, דיבר איתנו טכנאי ראשי מטעם טורנדו שטען כי דיבר עם המתקין וכל שנותר הוא שניצור עמו קשר לקביעת מועד להגעה. כשיצרנו איתו קשר הנ"ל ניתק לנו את הטלפון, פעמים, ולא היה מעוניין להגיע. פנינו שוב לטורנו אך עדין ללא מענה. נציג שירות הלקוחות אף הגדיל לעשות כשהציע לתת לנו טלפון נוסף של מתקין ושנבצע התקנה מחדש על חשבוננו!!!
וגם אין לנו מיזוג בשיא הקיץ!!! סוג הנזק :
תיקון ההתקנה כך שהמזגן יחזור לפעול פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה