פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הולם! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כפחות מ5 שנים הותקנו בדירתינו החדשה שני מזגני "טורנדו " ע"י חברת "ענק המזגנים ". 5 שנים היינו לקוחות מרוצים: המזגנים פעלו בצורה תקינה.לאחרונה הופיעו בעיות קטנות כמו ריח לא נעים ולכן החלטנו להזמין טכנאי מזגן.כיוון שעדיין אחריות על המזגנים מטעם החברה המתקינה לא פגה פנינו לחברת "ענק המזגנים ".במוקד שירות הופננו לטכנאי אשר עובד בחולון בשם שלומי בוזגלו.
הנ"ל הגיע אל דירתינו ב24.08.10 ולאחר בדיקה הודיע ששני המזגנים דורשים טיפול כאשר לאחד מהם דרוש ניקוי "פילטר פנימי ".נאמר לנו ע"י שלומי ( טכנאי מזגן ) שתשלום על התיקונים הנ"ל מסתכם בסה"כ 900 ש"ח ושהוא יצטרך לבוא יום אחר להשלמת העבודה.
ביום חמישי 26.08.10 שלומי הגיע שוב.הוא פיזר ספריי בצבע כחול לתוך פילטר פנימי.יצא מהדירה למשך חצי שעה. וכשחזר ביצע ניקוי מכני של הפילטר,הפעיל את המזגן למשך 20 דקות, קיבל תשלום על העבודה ונפרד מאיתנו בלי להשאיר קבלה .
כאשר חזרנו הביתה לאחר מספר שעות ( כל זמן שנאדרנו מהבית המזגן היה כבוי ) גילינו שלולית ענקית על רצפת פרקט מתחת למזגן ששלומי טיפל בו באותו יום. על תיקרת גבס מסביב למזגן כתמים עקב נזילה .
מיד יצרנו קשר עם שלומי בוזגלו שענה כי כרגע עסוק ויצור איתנו קשר מאוחר יותר.לאחר שעה (המזגן ממשיך לטפטף) צילצלנו שוב לשלומי וקיבלנו אותה תשובה.בפעם השלישית שלומי אמר שהוא לא יוכל להגיע ומסר טלפון של מוקד בו יוכלו לעזור לנו.באותו "מוקד" הובהר לנו שזה מוקד חיצוני לקבלת הודעות.כל הנסיונות הבאים במשך יומיים להשיג את שלומי (טכנאי מזגן ) כשלו : הוא ניתק כל פעם את השיחה כשזיהה מספר או קול.
ביום שישי 27.08.10 נואשים ומזיעים צילצלנו לחברת "טורנדו " ( בעקבות הפרסומת היפה והבטחה לעזור מיידית ).המוקדנית הראשונה שענתה הסבירה שאין שום אפשרות לעזור לנו באותו יום.יש לציין שמוקד של " ענק המזגנים " הפנה אותנו הפעם לחברת " טורנדו " .חשבנו לנכון להדגיש כי טכנאי אשר עבד אצלינו וגרם נזק מציג את החברה הזכיינית המשוייכת לרשת ולכן אנו רואים ב"טורנדו " כתובת ראוייה לעזרה .קיבלנו סירוב . ביקשנו לדבר עם מנהל שירות/ אחראי . נאמר לנו כי הוא עסוק עם לקוחות .( חשבנו שגם אנחנו שייכים ללקוחות ).ביקשנו שוב והועברנו אך השיחה נותקה לאחר המתנה של 5 דקות. חייגנו שוב והפעם לאחר המתנה ארוכה שוב ביקשנו את המנהל.שוב נאמר לנו כי צחי (שם של המנהל )לא יכול לדבר איתנו.דרשנו לשוחח איתו כאשר יתפנה.
כשעה לאחר השיחה חזרה אלינו נציגה אחרת של החברה בשם דניאלה ( אחראית על זימון שירות טכנאים ) ואמרה שצחי בכלל לא היה בעבודה ( 2 מוקדניות ציינו אחרת ). הבטיחה אישית שמנהל השירות יחזור אלינו ביום ראשון . וזה לא קרה.
ביום שני 30.08.10 כמו שנקבע הגיע טכנאי מזגן מ"טורנדו " ,טיפל בניקוז אך אמר שבמידה והבעיה לא תפטר קרוב לוודאי שהתקלה היא ברדיאטור ויש להחליפו.לדברי הטכנאי התקלה נובעת מהטיפול השגוי ומזיק שנעשה ע"י טכנאי קודם ( שלומי בוזגלו).
המזגן המשיך לנזול במיוחד לאחר שמכבים אותו. פנינו שוב לחברת "טורנדו ".שוב נתקלנו בשירות "נדיב ומקצועי " של שירות לקוחות. וביום שישי 03.09.10 הגיע טכנאי נוסף בשם יקיר. ומה פלא הוא החליט שהניקוז לא תקין .הסברנו ל"מקצוען " שניקוז כבר טופל. אך הוא המשיך .הרכיב נשם והלך.
התוצאה :המזגן ממשיך לנזול !!!
כספי סוג הנזק :
. בקשה לסייע לתקן את המזגן בהקדם האפשרי. 2. בקשה לסייע מול חברת " ענק המזגנים " בהחזר הכספי עבור תיקונים של תיקרה , ריצפה וקיר. 3. בקשה לטפל בשירות לקוחות של חברת " טורנדו ". פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה