פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לתרמית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
העמל 11, א.ת. אפק, ראש העין 48092 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.6.2011 הבחנו כי המזגן שברשותנו אינו מקרר , מאחר והמזגן של טורנדו מיהרנו להתקשר למוקד השירות של החברה .
המזגן נרכש מחברת טורנדו בשנת 2003 ועבר החלפת מדחס בשווי של 2800 ₪ (כולל רכישת ביטוח) לפני כשנה וחצי (אוקטובר 2009) .
חברת טורנדו טענה כי הביטוח אינו בתוקף (למרות שהביטוח נרכש לתקופה של 3 שנים) וסרבה לשלוח טכנאי עד שנמסור את פרטי כרטיס האשראי כדי שיוכלו לגבות כסף על ביקור הטכנאי .

ביקור טכנאי שעלותו הייתה 220 ₪ לפני כשנה וחצי כנראה עודכן והיום עומד לטענתם על 250 ₪ .

לאחר יום של תחנונים והמתנה של כ-3 שעות בטלפון !!!! מסרנו את פרטי האשראי אולם עדיין לא נפתחה קריאת שירות .
לבסוף ביום חמישי (23.6.2011) בשעה 17.00 אחה"צ נפתחה קריאת שירות ותואם טכנאי למחרת בשעה 12.00-14.00 .
טורנדו טוענים שטיב השירות של קריאה עומד על מהיום למחר , אולם במקרה שלנו עמד על מהיום לעוד יומיים .
טכנאי המזגן הגיע בתאריך 24.6.2011 בשעה 15:45 (כשעתיים לפני כניסת שבת) כאשר ברשותו גז חדש , לאחר שהבין שמדובר על מזגן מדגם ישן , הביא גז ישן וניסה למלא .
לאחר בדיקה קצרה קבע הטכנאי כי "הלך" המדחס .
הסברנו לו כי מאחר והחלפנו מדחס לפני פרק זמן קצר , הסבירות אינה גבוהה , אולם הוא התעקש שהמדחס לא נכנס לפעולה ושנדרש להחליפו .
בנוסף הוא ציין כי לא ניתן לטפל בתקלה מיידית , מאחר וצריך לבדוק במפעל אם יש את דגם המדחס ולתאם מחדש שירות .
לצערנו הטכנאי עזב את הבית מבלי לטפל בתקלה (אין צורך לאפיין את מזג האוויר השורר בחוץ) .
ביום ראשון בבוקר (26.6.2011) התקשרנו למוקד השירות בכדי לוודא כי מתואם לנו טכנאי לתיקון התקלה , המתנו 3 שעות לפחות תוך כדי מעבר לפחות 6 נציגי שירות שונים .
בכל פעם היינו צריכים לתאר את המקרה מההתחלה ועד הסוף בניסיון לברר מתי יגיע טכנאי ומהי העלות המשוערת .
בשום מקרה , לא זכינו לתגובה .
בתאריך 27.6.2011 בשעה 19:06 התקבל SMS בו תואם טכנאי לתאריך 28.6.2011 בין השעות 8.00-10.00 .
בתאריך זה הגיעו שני טכנאים מוסמכים שקבעו חד משמעית כי המדחס "הלך" ונדרש להחליפו.
לטענתם "המדחס אינו נכנס כלל לעבודה" וכי הוא משמיע רעשים כמו "טרקטור" .
מאחר ואיננו טכנאים מוסמכים ולמרות שלא שמענו את רעשי הטרקטור אלא רק הרגשנו כי המזגן אינו מקרר שאלנו מהן האופציות .
התשובה שקיבלנו הייתה חד משמעית :
1. החלפה של המדחס בעלות של 3400 ₪ , ללא הנחה , אחריות רק ל-3 חודשים.
2. החלפה של כל המזגן (מנוע + יחידה) עלות משוערת 12,000 ₪
המומים מהעלויות ביקשנו לדבר עם המנהלים בטורנדו מאחר ועלות המדחס שהוחלף שנה קודם עמדה על 1900 ₪ (לא כולל עלות ביטוח שנרכש) .
קיבלנו תשובה כי : "אין זמן , אין עם מי לדבר , לא נותנים הנחות , זה המחיר "
אובדי עצות לא ידענו מה להחליט , כאשר הטכנאים ממליצים לא להסתפק בהחלפת המדחס כי אם להחליף את כל המזגן .
מאחר ועלות של 12,000 ₪ הינה עלות גבוהה מאוד ביקשנו התייעצות עם גורם מנהלי , הטכנאים הרימו טלפון לבחור בשם תום מה-Back Office ושוב נעננו בתשובה שלילית ובסגירת טלפון מהירה .



לאחר שהתעשתנו ולמרות החום הכבד החלטנו לא למהר ולא לבצע את התיקון המומלץ .

מיד עם יציאת טכנאי טורנדו התקשרנו לטכנאי מזגנים פרטי , ביקשנו שיבוא לבדוק את המזגן .
הטכנאי הגיע ולאחר בדיקה מקיפה מצא את התקלה : לא מדחס ולא החלפת מזגן כי אם החלפת נתיך שרוף .
עלות התיקון מסתכמת בשקלים בודדים .
התקלה תוקנה במהירות , ביעילות , וחשוב מכל באמינות .

ומכאן עולות השאלות הבאות :
1. כיצד חברת טורנדו לא זיהתה את התקלה האמיתית ?!
2. כיצד 2 הטכנאים של טורנדו ציינו במפורש כי המדחס "אינו נכנס לעבודה" כאשר ברור שאין למדחס יכולת ל"היכנס" לעבודה כאשר יש נתיך שרוף ?!
3. האם העיקר בנתינת שירות היא גביית הכסף ? קביעת תיאום הטכנאי ארכה יותר מהזמן שלקח לטורנדו לגבות 250 ₪ על ביקור .
4. האם טכנאי טורנדו הם סוכני המכירות שלה ?! אם כך טורנדו יכולה להפסיק לממן את הפרסומות הרבות שהיא מריצה בכל המדיות . הרי אם טכנאי בא לתקן תקלה ומחליף מזגן שלם , הרווח כולו של טורנדו על חשבון הלקוח התמים .
5. האם העסקת עובדים זמניים שתפקידם לתת שירות טלפוני נועד לעזור ללקוח או נועד להתיש אותו , לדעתנו זמני השיחה מאיתנו לטורנדו בשבועיים האחרונים עמדו על 6-7 שעות של המתנה בטלפון כולל אינספור ניתוקים .
6. כיצד מוצר שהוחלף ע"י החברה לפני שנה וחצי לא מקבל עדיפות טיפול תוך כדי לקיחת אחריות של החברה ?!
7. כיצד עלותו של מוצר עלתה ב-100% במשך שנה וחצי , על המדחס שהוחלף לפני שנה וחצי נגבה סכום של 1900 ₪ ואילו עתה מחיר מוצר זהה עומד על 3400 ₪ !!! האם יש השפעה וניצול של מזג האוויר שעומד בפתח ?!!!!!

כל הנושאים הנ"ל מעלים בנו ספק גדול לגבי חברת טורנדו ולכן נבקש לבצע תחקיר מקיף על המקרה .
ייתכן כי החלפת המדחס הקודם הייתה תחילתה של תרמית גדולה שבוצעה ע"י חברת טורנדו .
ייתכן כי אולצנו לשלם בעבר סכום כסף גדול ללא צורך .

דרישתי מבית העסק :
• זיכוי מידי של 250 ₪ על ביקור סרק שמטרתו הייתה להוציא מהלקוח סכום כסף גדול ומיותר .
• לקיחת אחריות ובדיקת התיקון הקודם שנראה כי היה מיותר ופיצוי בגובה התשלום שנגבה על סך 2800 ₪ .
• התנצלות של ההנהלה הבכירה .

נא תגובתכם .

כספי , בזבוז זמן , טרטור סוג הנזק :
פיצוי כספי , התנצלות ותחקיר המקרה פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה