|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא פלא שחברת טורנדו משקיעה בפירסום כי אולי עדיף להשקיע בשרות לקוחות ככה יהיו קליינטים מרוצים שיקנו ויפרסמו את החברה ללא פירסומים אך לא במדינתנו .
בתאריך 1.8.11 פניתי לשרות הלקוחות של חברת טורנדו בקשר לבעיה בשלט של המזגן שנירכש לפניי כחמישה חודשים ענתה לי נציגה בשם נופר אשר ניסתה לפתור עימי את הבעיה ואמרה שעם התקלה תחזור להיתקשר לשרות לקוחות וישלחו לי שלט חדש ללא עלות מכיוון שהמזגן עדיין באחריות היום 3.8.11 פניתי לשרות הלקוחות של חברת טורנדו ענתה לי נציגה בשם הדס שנתנה לי להמתין מעל 20 דקות וניתקה לי את השיחה לאחר שחזרתי שוב ענה לי נציג בשם נדב שגם החזיק אותי על הקו במשך 10 דקות וניתק לי את השיחה וככה ניגמרה השיחה בניסיון להשיג אותם שוב אין קול ואין עונה אז ככה בונים מדינה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת השלט בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טורנדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|