אי קבלת שרות באחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח' העמל 11 פאק אפק, ראש העין. |
כתובת: |
הנהלה ראשית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מזגן חדש מסוג סאגה A-34 הותקן ב21/7/2011,לא נכנס לעבודה ולא עבד מיום ההתקנה. למרות הפרסומים ותקנת הגנת הצרכן המחייבות מתן שרות תוך 3 ימי עסקים נקבע שרות לתאריך 28/7/2011 בשעה 16:00 הטכנאי (איגור) הגיע בשעה 19:45 הסתכל על המזגן ואמר "עכשיו חושך, אי אפשר לבדוק" והלך.
התקשרנו לשרות ביום ראשון 31/7/2011 ונאמר לנו כי יש להחליף פיקוד ??? וחסר הפיקוד במלאי ויהיהעוד כשבוע,נקבע שרות להחלפת פיקוד ביום ששי 5/8/2011 בשעה 08:00 , הטכנאי כמובן כלל לא הגיע.
ביום א' 7/8/2011 אנסה להתקשר שוב לשרות טורנדו, אמתין כ30 דקות לקבלת מענה, ושוב יקבעו לי תור ל???
|
כספי/ סבל גופני |
סוג הנזק : |
מתן שרות במיידי + פיצוי כספי ע"פ החוק ומעבר לכך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|