פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' העמל 11 פאק אפק, ראש העין. כתובת:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזגן חדש מסוג סאגה A-34 הותקן ב21/7/2011,לא נכנס לעבודה ולא עבד מיום ההתקנה. למרות הפרסומים ותקנת הגנת הצרכן המחייבות מתן שרות תוך 3 ימי עסקים נקבע שרות לתאריך 28/7/2011 בשעה 16:00 הטכנאי (איגור) הגיע בשעה 19:45 הסתכל על המזגן ואמר "עכשיו חושך, אי אפשר לבדוק" והלך.
התקשרנו לשרות ביום ראשון 31/7/2011 ונאמר לנו כי יש להחליף פיקוד ??? וחסר הפיקוד במלאי ויהיהעוד כשבוע,נקבע שרות להחלפת פיקוד ביום ששי 5/8/2011 בשעה 08:00 , הטכנאי כמובן כלל לא הגיע.
ביום א' 7/8/2011 אנסה להתקשר שוב לשרות טורנדו, אמתין כ30 דקות לקבלת מענה, ושוב יקבעו לי תור ל???
כספי/ סבל גופני סוג הנזק :
מתן שרות במיידי + פיצוי כספי ע"פ החוק ומעבר לכך. פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה