פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת טורנדו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן מיני מרכזי בדצמבר 2010.
עד לקיץ כמעט ולא השתמשתי בו.
כשהפעלתי אותו שמעתי רעש מוזר והייתי בטוח שהבעיה בהתקנה.
המתקין הגיע לביתי ואמר שהבעיה ביחידה הפנימית ותיאם לי טכנאי של טורנדו ליום רביעי - 3/8/11 בין 10-12.
קיבלתי הודעה יום קודם להזכיר לי לגבי הביקור ונכתב בה "חשוב לחסוך לכם תשלום עבור ביקור סרק".
לקחתי חופש מהעבודה באותו יום וחיכיתי לטכנאי.
בשעה אחת הטכנאי עדין לא הגיע, במוקד (לקח לי שעה לקבל מענה) נאמר לי שהיתה בעיה ואולי הוא יגיע יותר מאוחר ויתקשרו לעדכן אותי.
עד 17:00 לא קיבלתי שום עדכון וכשהתקשרתי שוב אמרו שיחזרו אלי.
רק כעבור שעה חזרה מישהי, אמרה שהטכנאי עשה תאונה ויתקשרו אלי למחרת לתאם למועד אחר.
כמובן שאף אחד לא התקשר ונאלצתי להמתין יותר משעה לקבלת מענה במוקד בכדי לתאם ביקור אחר.
הביקור תואם ליום שלישי - 9/8/11 בין 8-10.
אישתי הודיע בעבודה שתאחר וחיכתה לטכנאי בבית.
לאחר שבתשע הוא טרם הגיע ולאור נסיון העבר, היא התקשרה למוקד ושם נאמר שהוא יגיע אחרי עשר וחצי.
היא אמרה שהיא צריכה ללכת לעבוד ולא מוכנה שהוא יגיע אחרי 10.
לאחר שביקשה לדבר עם מנהלה של המוקדנית, היא התבקשה להמתין על הקו וכעבור 50 דקות של המתנה התיאשה וניתקה את הטלפון.
מיותר לציין שעד השעה 10 לא הופיע שום טכנאי.
אני לא מתכוון לעבור שוב את מסכת הייסורים של תיאום ביקור מחדש ולא לבזבז עוד דקת חופש על חשבוני לתיקון המזגן. מבחינתי או שהטכנאי יגיע בערב כשאני בבית, או שיבואו, יקחו את המזגן ויחזירו את הכסף ששילמתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המזגן, תשלום על עוגמת הנפש וימי חופש שבוזבזו או החזר כספי והסרת המזגן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה