שירות לקוי בחברת מזגני טורנדו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
העמל 11 פארק אפק, ראש העין 48092 |
כתובת: |
אגף שירות לקוחות ארצי כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים רכשנו מזגן מחברת טורנדו, טכנאי מזגנים סייע לנו להרכיבו אך כשהפעלנו אותו לראשונה גילינו שישנה בעיה. אחר זמן רב ופניות מרובות נשלח מטעם החברה טכנאי אשר קבע שיש בעיה בחלקיו הפנימיים של המזגן ויש להחליף את המוצר.
במשך שבוע ימים אנו מנסים ליצור קשר, מספר שעות בכל יום, עם מרכז השירות. בכל פעם אנו שומעים את אותה התגובה שמבטיחה ליצור עמנו קשר תוך זמן קצר אך בפועל העניין עדיין עומד במקומו ולא קיבלנו אף מידע בסיסי ביותר לגביי מצבנו או פתרון לבעיה שלנו.
כתבנו במכתב התלונה שנשלח לחברה בפקס, כי אנו מצפים לתשובה ולא העניין יועבר לטיפול משפטי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת כספים או החלפת המזגן |
פתרון נדרש : |