פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: זלזול בלקוח וחוסר יחס בפנייה שנפתחה ב- 27.7.11.

שלום,
אפתח ואציין כי רכשנו מזגן מסוג אינוורטר, בשווי 18,000 ₪ , באוקטובר 2010, לפני ב- 10 חודשים, וזו הפעם השלישית שאנו צריכים את שירות הלקוחות ונתקלים בזלזול ובסחבת, רק שהפעם זה כבר עבר את כל הגבולות.

ברצוני לציין כי זו הפניה הרביעית לשירות טורנדו בנוגע לתקלה הנוכחית, אשר באמנת השירות, נכתב כי "בחברת טורנדו אנו פועלים למצוינות בשירות ומבינים שהצלחת החברה טמונה בשביעות רצון הלקוחות מהמוצר ומהשירות לאחר הרכישה. ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין הוא ששירות מצוין מעניק ללקוח חוויה חיובית, הרבה מעבר לצפיות שלו.".
לצערי, עד היום אינני שבעת רצון.

ביום ד' 27.7.11, לאחר ניסיונות רבים ומייגעים (המתנה על הקו כ-20 דקות, אשר בסופן השיחה מתנתקת עוד לפני מענה ע"י נציג) הצלחתי לתפוס נציג שירות, להסביר לו כי המזגן מרעיש מאוד ולתאם עימו טכנאי רק ליום ג' 2.8.11 , מאחר והעומס היה רב בחברתכם, בין השעות 16-18 לתיקון המזגן. יצאתי מוקדם מהעבודה כדי להמתין לטכנאי אך הטכנאי לא הגיע מעולם, וכמובן שלא היה למי לפנות מאחר ומוקד השירות שלכם נסגר בשעה 16:00...
כשתפסתי שוב את שירות הלקוחות ביום ה' 4.8.11 בבוקר, טען הנציג שענה לי כי למרות שהוא רואה את הפנייה כלל לא תואם טכנאי, ולא ידע לענות לשאלתי מדוע? הרי לא התקשרתי כדי לשתף אתכם בבעיותיי אלא כדי שתתנו את הפתרון לכך, הלא כן?...
כשביקשתי לשוחח עם מנהל, על מנת לאשר תיאום טכנאי במהירות האפשרית, אמר הנציג כי יחזור אלי מנהל בין השעות 16-18 באותו היום, יום ה' 4.8.11. (מעניין שאת כל התקלות וחוסר חזרה והגעה מתאמים לשעות בהן שירות הלקוחות לא עובד, האם זו טקטיקה?..). במקביל לשיחתי הטלפונית גם שלחתי את כל השתלשלות העניינים דרך אתר החברה, אך
עד היום לא חזרו אלי לא המנהל, ולא משירות הלקוחות ... ועבר כבר שבוע.
ברצוני לשוחח עם בכיר בחברה אשר יסביר לי מדוע כספי הרב לא שווה שיחת טלפון ואיך חברה כזו שמכבדת את עצמה מרשה לעצמה לתת יחס שכזה.

אני אמשיך להמתין ואעלה בסולם ההיררכיה בחברתכם ובתקשורת ככל שיעבור הזמן, כי מעולם לא נתקלתי בחוסר שירות ובזלזול שכזה בזמנם של אנשים, ואדרוש גם את הפיצוי המגיע לי.
לא מדובר כאן על מוצר שעלה 100-200 ש"ח מדובר כאן בעשרות אלפים... ולא זה שירות הנקרא "שירות מעל המצופה"... כמו שמצוין באמנת השירות של החברה.
שירות ע"י בכיר + פיצוי פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה