|
|
|
|
|
|
התקנה לקויה |
נושא התלונה: |
שאשא שלמה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 11 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פרק אפק ראש העין 48092 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.8.2011 הותקן מזגן טורנדו בביתינו 1 כוח לאחר שנרכש מרשת מגה ונישלח אלינו לכתובת יום הכיפורים 16 חולון.
יום לאחר ההתקנה המזגן הפסיק לקרר.לאחר המתנה של שעות ולאורך ימים ענו לטלפון וזאת לאחר ששלחו אותנו למס מספרי טלפון שונים.נישלח טכנאי לאחר 4 ימים
שלא מצא את יחידת מדחס שהותקנה בגג.הטכאי שהתקין אינו עונה לטלפונים ואין עם מי לדבר וזאת לאחר המתנה של זמן רב.מענה הטלפון פסק אוטומטי ,לשרות לקוחות.
אני מצפה מחב' שמכבדת את עצמה ועומדת מאחורי פרסום ארצי אגרסיבי תדע לטפל בלקוחותיה לאחר שגבתה סכומים נכבדים.
מותר לציין שאני כמנהל סניף מגה שבין היתר תפקידי למכור את המוצרים של טורנדו יחשוב פעמים לאור ניסיון שחויתי על בשרי.
|
לשלוח דחוף טכנאי בימים חמים ביותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טורנדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|