|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר ללקוח - חוסר תודעת שירות מינימלית |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערנו הרב, רכשנו לפני כמעט 3 שנים מזגן טורנדו מרכזי. כידוע המזגן הינו בשימוש בעיקר בחודשי הקייץ. לפני למעלה מחודש וחצי ומשבאנו להפעיל את המזגן בשלהי חודש יוני- התקשרנו למוקש השירות של טורנדו בבקשה כי יבואו לתקן את המזגן (אשר נמצא עדיין תחת אחריות החברה) - משלהי חודש יוני ועד עתה (אמצע חודש אוגוסט)- הגיע לביתנו בתחילת חודש יולי הטכנאי איגור אשר לא הצליח לטפל בבעיה (ואף הגיע באיחור ניכר - היה אמור להגיע בבוקר והגיע לקראת ערב) - איגור הבטיח כי יביא עימו חלק ויתקן את הבעיה- מאז כל פניותנו לטורנדו הינו בגדר פארסה- קובעים עמנו מועדים על גבי מועדים - אנו מפסידים ימי עבודה אך טכנאי אין- גם כל פניותנו ותחנוננו כי המזגו \יתוקן במהרה- ונזכיר המדובר בחודשי הקייץ - 5 נפשות בדירה שסובלות מחום בלתי נסבל- אינן נענות. קצרה היריעה מלתאר את הזלזול המחפיר , חוסר היחס והרצינות של החברה- לכל מכרינו נאמר - רק אל תקנו טורנדו.
טרם פניותנו לערכאות הרינו פונים עתה כנסיון אחרון לטורנדו על מנת למנוע עבורה הוצאות מיותרות . היום שוב המתנו לטכנאי איגור - וזה שוב לא הגיע- חרף הודעות מן החברה כי היום יגיע- עוד יום עבודה שירד לטמיון- והחום ממשיך.
אודה לפעולתכם ולתגובתכם לאלתר!
|
אובדן ימי עבודה , סבל פיסי |
סוג הנזק : |
תיקון לאלתר של המזגן ופיצוי בגין שהייה ללא מזגן בחודשים יולי ואוגוסט ואובדן ימי עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טורנדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|