פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי , מוצר לא תקין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ראש העין כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב"ה 14.9.2011

לכבוד: מנכ"ל חברת טורנדו
הנושא: לקוח מאוכזב, ושירות לקוחות גרוע

שלום רב!
שמי אורן סולימני ת.ז 066259763, בשנת 2008 רכשתי מזגן מסוג טורנדו 38 GOLD , לאחר כמה חודשים מהרכישה הבנתי שרכשתי מוצר שגדול עלי בכמה מידות, פניתי לשירות הלקוחות של חברתך, משיחה והסברים ארוכים מאוד , עם מנהל בכיר בשם רוני, הוחלף לנו המזגן בבית ואכן זה התאים לצרכינו הביתיים.
במעמד ההחלפה קיבלנו מרוני אחריות לשנה נוספת , מכיוון שהובהר לנו שהמזגן החדש הוא למעשה משומש, יש לציין שלא הייתה לנו בעיה כלל עם העניין מכיוון שאנו מכירים את טיב המוצר שלכם.
אולם, מיום ההתקנה ועד לרגע זה ( בערך 9 חודשים) אנו סובלים, ומתענים , גם מרמת ביצועיים נמוכה מאוד של המזגן ובנוסף משירות לקוחות אשר "מנפנף" אותנו, ותמיד טורח להגיד שהוא עושה לנו "טובה" כאשר הוא מפל בנו.
בנושא הטכני:
אנו סובלים מבעיות חוזרות ונשנות , אולם תמיד כאשר מגיעים טכנאים הם נורא ממהרים , תמיד הם טוענים שמשהו לא בסדר והם כרגע תיקנו, לפני חודש החליפו כבר, שבוע שעבר שוב החליפו כבל, לפני חודשיים הוסיפו גז, לפני חודש וחצי החסירו גז, לפני חצי שנה החליפו נפל, לפני 7 חודשים הזיזו את התרמוסטט למעלה , לפני 8 חודשים הזיזו את התרמוסטט למטה.
בנואש שירות הלקוחות :
בפעם האחרונה לפני שבועיים כאשר היינו רגע מלפנות אליך ולרשימת המכותבים לעיל, פניתי לשיירות הלקוחות וביקשתי לדבר עם מנהל, חזר אלי לאחר כמה שעות מנהל בשם דודי , הוא הבטיח שהוא יעשה הכול שהמזגן יהיה תקין, והוא מיד למחרת שולח טכנאי בכדי לפתור את הבעיה, הוא ביקש ממני כאשר מגיע הטכנאי להתקשר אליו כאשר הטכנאי עוד בביתי, אני לא הייתי בבית ואשתי קבלה את הטכנאי (יובל), שוב הוא היה מאוד ממהר וטען שהוא לא מכיר את דודי ובטח אין לו את הטלפון שלו, ניסיתי אני במקביל מהעבודה להתקשר לשירות הלקוחות 1700501515, הגעתי לנציג וסברתי את הנושא , והנציג הבטיח שמיד דודי יחזור אלי, עד עכשיו דודי לא עשה זאת.
היום 14.9.2011 , אני מנסה 3 פעמים דרך 3 נציגים להגיע לדודי אך אין מענה, מבטיחים שהוא חוזר מיד אלי אך כלום לא קורה , ובינתיים אשתי שנמצאת בשמירת הריון (חודש 9 )צריכה לכנס להצטנן אצל השכנים.
די נמאס לנו לבזבז את זמננו, אנו מבקשים את התערבותך בנושא, אנו דורשים למצוא פתרון לבעייתנו באופן מהיר ביותר, ודורשים פיצוי על עוגמת הנפש , הסבל, והטרטור שעברנו מחברתכם.
אורן סולימני
נייד 0547076605 או 0525566774
נייח 0777988838 פקס 0774146625
מייל [email protected]
העתק:
ארגון אמון הציבור:
אתר תלונה http://www.tluna.co.il/tlunot/tluna.asp
שר התמ"ת http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/55A77263-43F0-4482-84F4-FD4D4C4BAA45.htm
חדשות 10 , הגב' נגה ניר נאמן [email protected]
עובדת טורנדו אלה שסטקוב (רכזת תלונות) מייל [email protected] פקס 03-9011400


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המזגן + פיצוי על הזמן היקר פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה