פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טורנדו שירות לקוי וחובבני נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.01.12 תואם לי ביקור טכנאי בביתי לאחר בין השעות 14:00-16:00 לאחר שנתגלתה בעיה בחימום במזגני, בתאריך האמור לעיל אומנם הגיע טכנאי בשם "יוסי טויטו" אשר בדק את את מקור הבעיה כ 3 שעות והחליט שזהו תיקון מורכב (החלפת שסתום אל חזור) אשר מפאת חוסר הזמן שברשותו וחוסר כלי עבודה שנדרשים לשם ביצוע התיקון יתואם לי מועד אחר לתיקון הבעיה.
לאחר יומים כאשר שום גורם מחברת טורנדו לא ייצר עימי קשר לתיאום מועד חדש, צילצלתי בשנית אל מוקד שירות הלקוחות על מנת לברר ולתאם שוב מועד לתיקון הבעיה.באותה שיחה תואם לי ביקור טכנאי לתאריך 20.01.12 (יום שישי) בין השעות 10:00-12:00. בתאריך הנ"ל הגיע לביתי שוב הטכנאי "יוסי טויטו" אשר עמל על תיקון התקלה כ 4 שעות נוספות, שלצערי לא הניבו כל תוצאה ושוב מצאתי את עצמי "מקורקע" שעות נוספות אשר גלשו לכניסת השבת מבלי פיתרון לבעיית החימום במזגני.כשהתיקון בשנית לא עלה בטוב נאמר לי ע"י הטכנאי "יוסי טויטו" שזוהי בעיה מורכבת אשר מחייבת ביקור "מפקח טכנאים" בשם "רדואן" ושיתאמו איתי ביקור "מפקח" ביום ראשון.
כמובן שביום ראשון שוב צלצלתי אל מוקד השירות בשעות הבוקר על מנת לבדוק את מועד ההגעה של "מפקח הטכנאים" ובשיחה זו תואם לי מועד הגעה לתאריך 23.01.12 בין השעות 14:00-16:00.
בתאריך הנ"ל 23.01.12 הגיע "המפקח רדואן" אל ביתי ובדק את היחידה הפנימית והחיצונית של המזגן,לאחר בדיקה מעמיקה החליט לבסוף כי היחידה החיצונית דורשת החלפה. כן גם הפעם הייתה הבחנה בלבד ושום פיתרון ממשי לא נעשה. נאמר לי ע"י רדואן כי הנושא בטיפולו וכי יתואם לי מול מוקד השירות מועד להחלפת היחידה החיצונית.
חשוב לי לציין כי הפסדי משירות לקוי וחובבני זה הם 3 ימי עבודה ושעות מבוזבזות של המתנה ללא פיתרון רלוונטי לבעיה. מדוע טכנאים לא מגיעים אל בית הלקוח עם הציוד הנדרש לשם תיקון התקלה ? מדוע אני הלקוח מוצא את עצמי "נופל בין הכיסאות" בגלל חוסר תיאום כזה או אחר בין הטכנאי למפקח ?
נכון להיום 24.01.12 תואם לי בפעם הרביעית מועד להחלפת היחידה החיצונית לתאריך 25.01.12,אקווה שבעייתי תיפתר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה