פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ונשנית במזגן מסוג A-20 ואוזלת יד החברה בטיפול ובמתן שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
25.06.2012
לכבוד: חברת "טורנדו"

הנדון: טיפול לקוי חוזר ונשנה במזגן שנמצא באחריותכם
שלום רב,
שמי שלומי פורקוש ת.ז. 040824468 המתגורר בכתובת שבזי 54, פרדסיה.
מספר הנייד שלי הוא 0506865338.
אני פונה אליכם (שוב) לאחר שבשנה שעברה עברתי מסכת עינויים בדבר מזגן A20 שהתקלקל בחודש החם ביותר בשנה שעברה, בזמן שביתי התינוקת הייתה אז בת חודשים ספורים.
להזכירכם, בשנה שעברה "נסחב" הטיפול בתקלה במזגן 4 שבועות ושלחתם שלושה נציגים שונים כאשר אחד מהם ניסה "לגלגל" את האחריות לתקלה על מי שהתקין את המזגן בביתי, השני הסביר כי יש בעיה בצנרת ואין זה באחריותכם ואילו השלישי – טכנאי אמין ואדיב בשם רדואן שמספר הפלאפון שלו הוא 0524644019 תיקן את התקלה ב5 דקות וקבע כי הייתה סתימה במערכת הגז. ההגעה שלו התאפשרה לאחר שאמרתי נואש ופניתי לארגון "אמון הציבור", אתר "תלונה" וכן לשירות הלקוחות שלום שטיפל בי בצורה מחפירה ע"י ניתוקים מפתיעים של שיחות הטלפון, תאום הגעה של טכנאים מבלי שיגיעו ואיש כלל לא טרח להודיע ועוד...
אבל כאמור, הסאגה ההזויה הזאת התרחשה בזנה שעברה והיא מאחורינו. טוב, לפחות כך חשבתי...
לפני שבועיים וחצי שוב תקלה באותו מזגן שלהזכירכם נמצא עדיין באחריות מורחבת בחברתכם! לאחר יצירת קשר עם מוקדנית הוסבר לי שעלי לשלם (שוב) 240 ₪ למרות שהמזגן כבר התקלקל בעבר ולא הגיוני כי בכל שנה (כאשר המזגן הוא בן שנתיים וחצי בלבד (!) אצטרך לשלם מאות שקלים בשביל לטפל בתקלות חוזרות ונשנות. מכיוון שבשעה טובה אשתי ילדה לפני חודשיים בת נוספת, לא ראיתי טעם להתווכח שכן בגילאים צעירים שכאלו עניין הקור והחום הופך להיות מהותי ברמה של חיים ומוות !!! שילמתי כאמור 240 שקלים ואכן תואם לי טכנאי לעוד מספר ימים על אף תחנוני כי יגיע טכנאי בהקדם האפשרי לאור הנסיבות המיוחדות (ריבוי תקלות באותו מזגן וכן תינוקת בת חודשיים בבית ישן בו הבידוד איננו מן המשובח).
לצערי, אותו טכנאי בשם מאיר, אשר הגיע לתקן את המזגן קבע שורה של תקלות עליהן לא יכול היה לתת מענה ואמר כי זקוקים לחלפים שונים על מנת לטפל במזגן. לאחר שהלך יצרתי שוב קשר עם מוקד שירות הלקוחות של "טורנדו" (בכל פעם עשרות דקות של המתנה) וניסיתי לבר רמתי מטפלים לי במזגן ומחזירים אותו לחיים.
נציגת שירות בשם דניאלה אמרה כי איננה יודעת מתי יתקנו את המזגן כי החלפים הדרושים לתיקונו אזלו מן המלאי!!! ביקשתי לדבר עם מנהל וחזר אליי בחור בשם תום שהתנצל עמוקות על עגמת הנפש שנגרמה לי והבטיח לחזור אלי ברגע שיהיה צפי למתי יגיעו החלקים.
שוב המתנה, בחום נוראי, וכעבור מספר ימים חוזר אליי תום המנהל ואומר שיש חלקים ותוך מספר ימים מגיעים לטפל בבעיה.
שוב המתנה. שוב מאיר הטכנאי מגיע והפעם, נחשו מה, שוב אינו יכול לתקן את המזגן כי הביא עימו לוח בקרה לא מתאים למזגן !!! הוא שיתף אותנו בצ'יפ מיוחד שאמור להיות בלוח הבקרה ואין אותו בחלק ששלו לו. שמחת זקנתי !!! מאיר הלך כלעומת שבא, השאיר מזגן מפורק לחתיכות עם חוטי חשמל בולטים באמצע הסלון, את כל הפלסטיקה על הרצפה והלך לו !!! אנחנו סובלים !!!!!!!!
מכתב זה מופץ כרגע לארגון "אמון הציבור" "הגנת הצרכן" ואתר "תלונה". אני דורש בזאת שישלחו לי את החלקים הרלוונטיים תוך שני ימי עסקים מהיום, ויתקנו את המזגן וכמו כן יפצו אותי ואת משפחתי פיצוי הולם על עוגמת הנפש ההזויה הזאת שאנחנו חווים מחברתכם.

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה