פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן פגום ומתן שירות גרוע משירות הלקוחות של טורנדו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות של חברת טורנדו אשר לא עומדים מאחורי המוצר הגרוע שלהם ומנסים לסחוט כספים מלקוחות שנפלו בפח. כמוני.
בקיץ 2010 רכשתי 3 מזגנים מחברת טורנדו ושילמתי כ 10,000 ש"ח לצורך העניין לקחתי הלוואה ארוכת טווח מהבנק ושילמתי במזומן למתקין. כבר ביום ההתקנה המזגן טרטר והמתקין הזמין טכנאי לבדוק אותו. המתקין בא, פתח את המזגן ותוך כדי נסיון לסגור אותו הפיל את כל המעטפת החיצונית לריצפה מגובה 2.5 מטר. הוא סגר אך זה נשאר עדיין פתוח ולא הצלחנו לסגור אותו. לאורך כל השימוש המזגן השמיע יותר ויותר רעש תוך כדי שימוש. בחורף נמנענו מלהשתמש בו בגלל הרעש והעדפנו רדיאטור שקט. אך הקיץ כאן וכבר אי אפשר להתעלם מהטרטור הנוראי של המזגן הזה, טרטור שמשתלט על כל צליל. ידעתי שיש לי שלוש שנות אחריות כפי שפורסם כשקניתי אותו. כתבתי לשירות הלקוחות שני מכתבים במהלך יוני כשעל השני נעניתי. דיבר איתי עידן שאמר לי שאין בעיה שאנחנו באחריות מורחבת מה שאומר שאנחנו צריכים לשלם 240 ש"ח על ביקור טכנאי. ניסיתי להסביר שמדובר במכשיר פגום שהיה כך מיום מס' 1 ללא הועיל. ללא כסף מזומן לא מדברים איתי. לאחר שהבעתי טרוניה, העבירו אותי אל יעל מנהלת שירות הלקוחות (כך היא הציגה את עצמה) וכל מה שהיא שאלה אותי זה איפה הייתי שנתיים, למה חוץ מהיום הראשון שבא טכנאי כשהתקינו לי את המזגן לא קראתי להם. שאלה טובה אך האם זה משנה? האם מזגן בן פחות שנתיים ששילמתי עליו אלפי שקלים צריך להתנהג כמו מזגן בן 40 שנה? מעבר לצורת הדיבור הקלוקלת, וחוסר הנעימות ושיתוף הפעולה מצד יעל ציפיתי שהחברה הגדולה הזו שמוציאה מליונים על קמפיינים פרסומיים תיקח אחריות על המוצר אך לא כך. ביקשתי לדבר עם הממונה עליה. נתנו לי לדבר עם ארז שכנראה כבר החליט לפני השיחה איתי שהוא לא עוזר ולא זז מטר מעמדתו ,שאם אני לא משלמת אין טכנאי. כשסיפרתי לו על הטכנאי שבא אלי והפיל לארץ את המכסה של המזגן הוא התייחס לזה בביטול ואמר שהטכנאי כבר לא עובד אצלם ואין לו אפשרות לאתר אותו. בנוסף לזה הוא דיבר אלי בגסות רוח מעוררת כעס ואף סיים את השיחה בשמחה לאיד בזו הלשון "יש לי את הסמכות לאשר ביקור ללא תשלום אך אני מעדיף לשמור את זה ללקוחות שמגיע להם ביקור ללא תשלום ולך, לא נעים להגיד, לא מגיע!" ביקשתי לדבר עם מי שמעליו והוא אמר "זהו, אין אף אחד מעלי עכשיו תחליטי האם את רוצה להזמין טכנאי בתשלום או לא" וכל זאת נאמר בגסות רוח שאינה עולה בקנה אחד עם מה שהחברה הזו מנסה לצייר לציבור שעדיין לא ביצע את הרכישה הגרועה הזו. מה שאני רוצה הוא שמישהו על חשבונם יבוא לבדוק את המזגן שלי. לא ביקשתי מזגן חדש, ביקשתי טכנאי וניתקלתי בקיר אטום ובאנשי שירות הגרועים ביותר ששוחחתי איתם אי פעם בטלפון. אילו ידעתי שאני הולכת לשלם על מזגן אחד 4000 שח שיחזיק לי פחות מעונה הייתי הולכת על ברנד אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תשלח טכנאי על חשבונה לבדוק את הפגם ותתקן מה שצריך כדי שזה יפעל פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה