פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות ואספקת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 קנינו מזגן לביתנו בסכום 5,000 ש"ח. המזגן מתוצרת טורנדו גולד 3.75, והותקן ע"י זאב מ"עולם המיזוג" מכרמיאל, העובד עם טורנדו.
כבר בשנה הראשונה המזגן לא קירר היטב, והמתקין חזר ותיקן אותו. גם בקיץ שלאחריו המזגן לא קירר, ושוב המתקין נקרא לתקן וטיפל בו (לא לפני שחיכינו לו שלושה שבועות ואינספור טלפונים בתחינה שיגיע לתקן את המזגן). וגם בשנה השלישית אותו הדבר. הפעם כבר פנינו גם ישירות לטורנדו, והם פנו לזאב המתקין ששב אלינו (שוב, לאחר שבועות של טלפונים נואשים) ותיקן - בפעם הרביעית בתוך 3 שנים - את המזגן.
הקיץ, לאחר 4 שנים מיום התקנת המזגן, שוב המזגן לא מקרר (כבכל קיץ עד היום). פנינו לטורנדו והם התנערו מאחריות ואמרו שרק בתשלום מלא ישלחו לנו טכנאי.
לשאלתנו למה לא החליפו את המזגן בשנים הקודמות - שהרי ברור שמכרו לנו מוצר פגום - ענו כי המתקין הוא שטיפל בנו ולכן "זו בעיה שלנו ולא בעיה שלהם". הבהרנו שהטכנאי הנו מטעם עולם-המיזוג המייצגים את טורנדו, וגם הזכרנו שבשנה הקודמת פנינו אליהם - אך רוני (סמנכ"ל שירות לדבריו בטורנדו) לא היה מוכן להתייחס לדברים והתנער מכל אחריות. לדבריו האחריות פגה, והעובדה שעד כה פנינו אליהם רק פעם אחת ובשאר הפעמים לטכנאי המתקין אינה מעניינו, והיות ומבחיינה חוקית עברו יותר מ-3 שנים היום מיום התקנת המזגן - הרי שאין בכוונתו לקחת שום אחריות על המוצר הפגום שמתקין מורשה התקין לנו - למרות שידוע לו ונרשם גם אצלם שהמזגן תקול ואינו תקין כבר מיו םהתקנתו וגם עוד בתקופת האחריות.
בלית ברירה לקחנו טכנאי מזגנים פרטי, שמילא גז (כבכל שנה מאז הותקן המזגן, 40% מהגז ברח במהלך כל שנה) ושילמנו לו 500 ש"ח.
יש לשער בוודאות גמורה שגם בקיץ הבא נידרש לשלם סכום דומה על מילוי גז, שכן המזגן אינו תקין - דבר שידוע היטב מיום התקנתו הן לטכנאי מעולם-המיזוג והן לטורנדו עצמם.
סבל, טירטור, עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזגן או התחייבות למילוי גז לכל שנות חיי המזגן בכל שנה, ופיצוי כספי על הנזק שנגרם עד כה פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה