אי פעיולת תקינה של המזגן, |
נושא התלונה: |
אורן--פאין יגאל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 16 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
העמל 11 א.ת אפק ר.העין |
כתובת: |
מרכזי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מרגע קניית המזגן בחודש מרץ ,לא היה שימוש במזגן,
מתחילת חודש יוני ,3 חודשים בלבד אחרי הקניה,המזגן לא מקרר כלל.
היה נציג שירות מתאם החברה שטען שהבעיה היא בהתקנה לא טובה ,מצד מתקין מורשה שלהם.
לאחר שיחה בתאריך 5 ליולי, עם נציגת שירות בשם גפן,ולאחר מכן עם מנהל המחלקה\אחראי משמרת בשם ארז שחזר אלי באותו היום נאמר למרות שיש אחריות של שנה על המזגן ,הם הינם מתכוונים לתקן ,בגלל שזה לא האחריותם.
צטוט מכתב האחריות "במשך תקופה של עד 12 חודשים ממועד התקנת המזגן בבית הצרכן ("להלן "שנת האחריות הראשונה")מתחייבת טורנדו מוצרי צריכה בע"מ (להלן"החברה") לתקן,ללא תמורה,כל קלקול שהתגלה במזגן..."
כמו כן המתקין מתנהר מהאחריות על ההתקנה הינו וטענה "אתה יודע כמה מזגנים אני מתקין בחודש מאות".
טלפון של המתקין 052-8720226
בני-052-2657203
|
השבת המזגן למצב עובד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|