פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן חדש לגמרי שנרכש לא תקין והחברה מתנערת מהחלפתו במזגן אחר. נושא התלונה:
חיון שרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים בתאריך 25.06.2012 הובל מזגן לבית העסק שברשותי. המזגן הינו מדגם C120 סופר דיזיין. ביום שלישי בוצעה התקנה ע"י מתקין מוסמך והתברר שישנה תקלה חמורה ביחידה הפנימית של המזגן.למותר לציין שטורנדו מתפארת בימים אלו בשירות של 24 שעות כאשר בפועל הטכנאי מטעמה הגיע רק היום (יום חמישי 05.07.2012. לטענת המתקין יש לבצע החלפה של מנוע ביחידה הפנימית של המזגן. הטכנאי לא נתן מענה מיידי כי אם רק דיאגנוזה ובנוסף החברה בשיחה טלפונית סירבה מלהחליף את היחידה הפנימית לגמרי. הנני צרכן שתוהה מדוע עליי לקבל מזגן חדש ולא תקין ויתרה מכך למה אני צריך להסכים לתיקון של המזגן ולא החלפה. הגם שהבטיחו לי שיתקשרו אליי היום גורם בכיר אך עד כה לא קיבלתי שום טלפון.
החלפה של היחידה הפנימית בחדש לגמרי ולא תיקון פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה