פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מזגן וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הצילו חברת טורנדו מתעללת בי!
שלום
אבקש לסבר את סיפורי שאני ומשפחתי חוווים בימים אלו על בשרנו ועל זיעתנו הרבה
אז בחודש ינואר השנה התלבטנו בין סוגי מזגנים ולבסוף החלטנו לרכוש מזגן מחברת טורנדו מסוג פלזמה גולד 22- הרי ראינו פרסום כי טורנדו מזגן איכותי לחיים וכי יש להם שרות מדהים והמזגנים ידידותיים לסביבה , אז אמרנו למה לא?
המזגן הותקן ועברו להם חודשי החורף והאביב ובחודש יוני המזגן התחיל לקרר את ביתנו עם בוא הקיץ
לאחר חודש אחד של עבודה ( לא כל כך מאומצת , אנחנו לא משאירים מזגן דולק בלילה למשל וכך תורמים להקטנת צריכת החשמל במדינה ..) בתחילת חודש יולי בשיא החום , המזגן החל להוציא אוורור בלבד והפסיק לקרר.
מרגע זה ה 03.07.12 מתחילה מסכת הייסורים וה" ויה דה לה רוסה " הפרטית שאני ,אישתי וביתי בת השנה חווים עד רגע זה...
ראשית לא התבלבלתי ומייד פניתי לשרות הלקוחות ודיווחי על תקלה כי הרי המזגן נמצא תחת אחריות מלאה– אכן יום למחרת ב 04.07 לאחר שעה איחור מהשעה שנקבעה , הגיע טכנאי שבדק את המזגן והגיע למסקנה : " המזגן מצויין ההתקנה לקוייה, אנא פנה למתקין "
אוקי אמרתי לעצמי, מה אני מבין במזגנים? האמנתי לטכנאי ומייד התקשרתי למתקין שהגיע לאחר יומיים ,בדק את המזגן ואמר לי – " כיצד טוען טכנאי טורנדו כי ההתקנה לקוייה ,הרי המדחס לא פועל " .
תסכול קל החל אצלי כי הרי שני המתקינים מפילים אחריות אחד על השני ואני עדיין בלי מזגן ...
חייגתי בפעם השנייה לשרות הלקוחות של טורנדו ושלחו לי טכנאי אחר ב 08.07 שהפעם הגיע בזמן וראו פלא- לאחר מספר בדיקות שערך כבר לא הייתה בעייה בהתקנה ואכן הוא אישר שהמדחס לא פועל.
נהדר אמרתי לעצמי , מייד תתוקן הבעייה ואני ומשפחתי נוכל להנות ממזגן.... לא ולא אמר הטכנאי- " אני פותח קריאה להמשך טיפול , יצרו איתך קשר מהחברה "
אותו תסכול קל שהיה לי החל להפוך לתחושת חוסר אונים...
לאחר יום דיברו איתי משרות הלקוחות והודיעו לי כי טכנאי יגיע ב 12.07 להחלפת המדחס
נהדר שוב אמרתי לעצמי ברוב תמימותי ,סוף סוף אוכל להנות ממזגן עובד ונסעתי לקנות לעצמי מאוורר ליתר ביטחון....
ה 12.07 הגיע ובעודי ממתין לטכנאי , מקבל אני טל והטכנאי על הקו – " אני מתנצל , הייתה אי הבנה ולא אוכל להגיע אך מחר 8 בבוקר אני בא ומתקן את המזגן" .
מזל שקניתי מאוורר אמרתי לעצמי ואותה תחושת תסכול קל שהפכה לתחושת חוסר אונים, הפכה לזעם, כעס ותחושה של מתאגרף במשקל 50 קילו שנמצא בזירה מול מתאגרף במשקל 100 קילו וחוטף שוב ושוב..
שוב התקשרתי לשרות הלקוחות של טורנדו וביקשתי לדבר עם מנהל- הפנו אותי לאחראי בשם תמיר שהיה ממש נחמד ואמר כמה הוא מתנצל ומבין וביקש הזדמנות אחרונה לטכנאי שיגיע ב 15.07 על מנת לתקן אחת ולתמיד את הבעייה.
אני הודעתי כי ראשית אני דורש פיצוי כספי על כך שטכנאי שהוזמן לא הגיע ( על פי חוק ) ובנוסף דרשתי להחליף את כל היחידה החיצונית כי הרי מדובר במזגן חדש שבקושי עבד . תמיר הקשיב והודיע לי כי פיצוי אני אקבל במידה וזה החוק ובמידה שהבעייה לא תפטר בביקור הבא של הטכנאי אז תוחלף כל היחידה החיצונית
תחושת התסכול קצת השתפרה ואני שמטבעי נותן הזדמנות חיכיתי וקיוותי שהבעייה תפטר...
היום ה 15.07 הגיע לביתי טכנאי בפעם השלישית , לאחר בדיקה קצרה הגיע למסקנה שהמדחס לא פועל!! מה אתה אומר גילית את אמריקה אמרתי לעצמי בלב והצעתי לטכנאי כוס מים מתוך נימוס... " האם אתה תסדר את הבעייה ?" שאלתי. " אני מעביר קריאה להמשך טיפול מול שרות הלקוחות של טורנדו" נענתי...
יאוש אדיר אחז בי והתסכול הקל הפך לתסכול ענק
מה עליי לעשות ? בסך הכל קניתי מזגן על מנת להנות ממשב רוח קרירה בימי הקיץ הלוהטים. כמעט שבועיים לאחר שדיווחתי לראשונה על תקלה עברתי ארבעה טכנאים,שיחות רבות לשרות הלקוחות,שלחתי מכתב תלונה למשרדי ההנהלה ואיש לא חזר אלי ועדיין המזגן לא עובד ולכן אני מבקש את עזרתכם

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי (אי הגעת טכנאי ) + החלפת מזגן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה