פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן 2.5 כוח סוס שלא מקרר התקנה לקויה ומסכת שקרים של 3 טכנאים נושא התלונה:
מיגרלישוילי פינחס שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשנתים וחצי לאחר שאישתי רכשה מזגן טורנדו של 2.5 מרשת בסט ביי אנו נימצאים בתהליך של רדיפה אחרי שירות הלקוחות של טורנדו ההתקנה לא בוצע כמו שצריך הצינור של הגז לא ניסגר כמו שצריך ביקשנו לקבע את המנוע לקיר ולא לשים על הריצפה ההתקנה לא נעשתה סימיטרית צינור המים של המזגן ניזרק למרפסת כול זה בגלל שהמתקין עשה לי טובה כי יש להם הרבה עבודה והוא לא רוצה לדחות אותי בגלל שדיברתי יפה בטלפון הוא אמר שיחזור תוך כמה ימים וישים את העבודה לא חזר ולא נעלים אחרי שנימס לי קבעתי עם מתקין פרטי שבדק ואמר שיש בריחה של גז בגלל שהצינור לא סגור טוב שצריך למלות גז וליבדוק אחרי זה למה המזגן לא מקרר כמובן המליצ לי להזמין את השרות של טורנדו כי יש לי ביטוח לאחר שהיגיע טכנאי של טורנדו אחרי אין סוף שיחות לשירות ומריבות בטלפון שם גז ואמר שלום שאמרתי לו שהבאתי טיכנאי פרטיי שאמר שיש דליפה של גז הואיל לבדוק ואמר נכון מי שהיתקין לא היתקין טוב אמרתי לו גם שהמזגן לא מקרר הוא אמר שניבדוק במהלך היום אם לא יקרר שניתקשר אליו והוא יחזור ליבדוק היתקשרתי ולא חזר שלחו עוד טכנאי מילא גז ואמר שיש איזה חלק מקולקל ואין לו אותו הוא יגיע תוך 3 ימים לא הגיע שירות הלקוחות לא עונה לי לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל הם מנתקים את השיחות 4 ילדים סובלים וחושבים שאני אבא שלהם קמצן שלא מביא טכנאי פרטי שיתקן
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המזגן לשלוח טכנאי של טורנדו עצמם ולא קבלן שלהם פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה