פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי אחריות וטיפול לקוי נושא התלונה:
שושני נמרוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שישה שבועות פנינו לחברת טורנדו במסגרת האחריות על מזגן מיני מרכזי שברשותנו, בנושא טפטוף מים מהמזגן. המזגן בן חצי שנה, וקיימת עליו אחריות ל-5 שנים. חשוב לציין שלפני שפנינו לחברה הזמנו את מתקין המזגן, שהוסיף בידוד לצנרת ואמר שהבעיה היא לא שם אלא במזגן עצמו, והטפטוף הוא כתוצאה מעיבוי. הגיע טכנאי של טורנדו, שבדק את המזגן, טען שהבעיה היא בבידוד, הוסיף שכבת בידוד משלו והלך. שעה לאחר שהלך התחיל המזגן לטפטף בצורה קיצונית הרבה יותר. פנינו שוב לטורנדו ובהתחלה הם אמרו לנו שהטכנאי אמר להם שהבעיה היא לא במזגן אלא אצל המתקין (אחרי שאצלנו הוא אמר שאכן הבעיה במזגן). לאחר דין ודברים נשלח אלינו טכנאי נוסף שבשני ביקורים שונים לא הצליח לפתור את הבעיה. הוזמן לביתינו טכנאי שלישי, מומחה כביכול, שאחרי שעברו 3 שעות מהשעה שנקבעה איתנו התקשר טכנאי הקודם, אמר שהוא לאיודע לפתור את הבעיה ואין טעם שיגיע. פנינו שוב לטורנדו, וקבעו לנו 10 ימים מראש טכנאי סופר מומחה. אלא שאחרי שחיכינו לו מעל ל-4 שעות, התקשר שוב הטכנאי המקורי, ואמר שהוא לא מבין למה שלחו שוב דווקא אותו. מפה לשם, 3 שבועות לא ביקר אצלנו טכנאי, למרות שנקבעו לנו פעמיים טכנאים מומחים לכאורה, ולא רק שהחברה לא טורחת ליצור איתנו קשר, או אפילו להתנצל, המין עדיין מטפטפים לי כבר חודש וחצי בבית. חברה שמתיימרת להיות טובה בשירות צריכה להתבייש שזה היחס שהלקוחות שלה מקבלים. בינתיים נגרמת לי גם עוגמת נפש מרובה, גם נזק כספי בגלל שעות העבודה שאני נאלץ להחמיץ (הטכנאים כל הזמן חורגים מהשעתיים שנקבעו איתם, ופעמיים בכלל לא הגיעו!) וגם עלבון כלקוח.
ובזבוז זמן, ונזק כספי עקב הפסד שעות עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי בעזרתו אוכל להביא טכנאי מזגנים פרטי שיפתור את הבעיה, תוך התחייבות שלא תהיה טענה מאוחר יותר כי הדבר מבטל את האחריות, או לחילופין ביטול מלא של העסקה, החזר כספי, פיצוי על עוגמת הנפש, ותיקון כל נזק שייגרם לתקרת הגבס עקב החלפת המזגן. פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה