פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מזגן לא תקין + התקנה לא מקצועית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב25.7 רכשנו מזגן midea 10 בסניף (הזמנה מס': 830936) וכן הזמנו התקנה ע"י מתקינים מטעם א.ל.מ.
ב7.8 הגיע מתקין לביתנו והתקין את המזגן. עם ההפעלה של המזגן ע"י המתקין, המנוע החל להשמיע רעשים חזקים מאוד (המתקין חשב שזו משאית בחוץ). אישתי, שהייתה נוכחת בזמן ההתקנה, התקשרה לחנות ונאמר לה (בגסות וקוצר רוח) להתקשר לשירות לקוחות. בשירות לקוחות של א. ל. מ נאמר לה שתפקיד החברה הינו "לתווך בלבד" בין הקונה ליצרן ולכן היא לא מוכנה לקחת אחריות על המוצר שהיא סיפקה (תשובה חסרת טעם ומקוממת).
בשיחה עם שירות הלקוחות של טורנדו סירבה החברה להחליף את המזגן הפגום ואישרה רק ביקור של טכנאי לתיקון, במסגרת האחריות שניתנת. היות ואנו מסרבים לקבל מוצר שיצא לא תקין מהאריזה, ניגשנו לסניף בו קנינו את המזגן ודרשנו התייחסות ממנהל הסניף. המנהל הודיע לנו שבלי דוח של טכנאי הוא לא מסוגל לעשות כלום בנידון.
ב9.8 הגיע טכנאי מטעם טורנדו לביתנו, אישר שהמזגן אינו תקין (אנחנו סירבנו לתיקון מאחר ואנחנו עומדים על זכותנו לקבל מוצר תקין מלכתחילה) ובאותה הזדמנות הסתבר לנו שבעת ההתקנה מנוע המזגן לא הוברג לתושבת שלו ולא הונחו תחתיו גומיות כנדרש. התקנה זו, מעבר להיותה לא מקצועית, יש בה בכדי לסכן את העוברים ברחוב, כיוון שהמזגן אינו מקובע למקומו.
עם מידע זה חזרנו למנהל הסניף, אשר רשם את המידע והודיע לנו שחברת טורנדו תהיה איתנו בקשר. כמובן, איש (לא מטורנדו ולא מא.ל.מ) יצר איתנו קשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של המזגן במזגן חדש ותקין ע"י טורנדו/א.ל.מ + פיצוי מא.ל.מ על ההתקנה הלא מקצועית ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה