פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של מתקיני טורנדו צוות יגאל נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסתדרות פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב20.7.12 רכשתי מזגן דרך ענק המזגנים בר"ח הסתדרות פ"ת. ההתקנה תואמה ל 30.7.12 בשעות 15:00-17:00. באותו בוקר המתקין התקשר לבעלי להקדים את ההתקנה. מאחר ושנינו היינו בעבודה סירבנו וביקשנו להישאר בשעות שסוכמו לפני כן. בשעה 14:30 בעלי מתקשר למתקין לוודא שעת הגעה המתקין אומר שיחזור אליו. 16:15 בעלי מנסה להתקשר שוב ואין מענה. במקביל אני מנסה להשיג את נילי מתאמת ההתקשנה 4 שיחות ואין מענה. התקשרתי לחנות כועסת ב16:40 ואמרו לי שהמקין בדרך אלי. בשעה 16:55 המתקין מתקשר לבעלי ואומר שלא יגיעו באותו היום. ב18:00 בערך אנחנו מנסים שוב את מזלנו עם יגאל המתקין אומר שיחזור אלינו תוך חצי שעה וחוזר אלי בשעה 20:00 שעתיים אחר כך!!! סיכמנו שיגיע למחרת ואנחנו נהייה ראשונים בסדר ההתקנות. גם אז הם מאחרים בלמעלה מ40 דקות. במהלך ההתקנה המתקין (חתן של יגאל) דיבר עם החשמלאי שלנו והבטיח שיבדוק שהמזגן עובד בסופו של דבר על דעת עצמו ובלי שהודיע לנו החליט שלא יבדוק זאת. כעסתי מאוד על המתקינים ואחרי שעזבו את הבית גילתי שהשאירו את הארגזים זרוקים בחדר המדרגות אחד ליד דלת הבית והשני בלובי הבניין. בנוסף לזה הם התקינו את המזגן והשאירו לי חור של כ20 ס"מ!!! באמצע קיר הסלון (מדובר בדירה אחרי שיפוץ). בעת ההזמנה הובטח לנו מיקרוגל שלא קיבלנו.
ב1.8.12 שלחתי פקס לידי רוני שחמרוב שלא נענה ואפילו לא יצרו קשר לעדכן שהתקבל. שבוע לאחר מכן ביום חמישי התקשרה בחורה בשם קטיה לבעלי לבדוק איך היה השירות. בעלי הפנה אותה אליי מאחר והיה בעבודה. קטיה כמובן לא ידעה מהפקס שנשלח (למרות שהתקבל אישור שליחה). שלחתי לה במייל את התמונות המזעזעות של קיר הסלון והיא ענתה בתגובה שהם הועברו לגורם בכיר ושיצרו איתי קשר בהקדם. ושיגאל יביא לי את המיקרוגל למחרת(יום שישי). למרבה ההפתעה יגאל לא יצר קשר ביום שני שלחתי לה שוב מייל אחרי שלא הצלחתי להשיג אותה בטלפון לא זכיתי לתגובה. ביום שישי שבוע אחרי שהבטיחה שיגאל יביא את המיקרוגל באמת הגיע אלינו המיקרוגל.
כרגע נשארנו עם חור באמצע קיר הסלון ואכזבה גדולה מאוד מטורנדו וענק המזגנים. הפסדנו שני ימי עבודה בשביל להתקין מזגן ושעלה לנו 5000 ש"ח וקיבלנו יחס כאילו קנינו מוצר יד 8 בשוק. בחיים לא נתקלתי בכזה שירות זוועתי . אין מענה בחברה וגם כאשר עונים לא עומדים במילה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ותיקון הקיר פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה