פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני הספקת/התקנת מזגן תוכנית גריטה חברת טורנדו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
העמל 11, פארק אפק ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
רכישת מזגן טורנדו מ-15/8/12 דרך סוכן ברק מזרחי(רחובות) במסגרת תכנית גריטה של משרד האנרגיה והמים. למרות האבטחות של הסוכן להתקנה בפרק זמן של שבועיים מיום הרכישה, המזגן לא סופק/הותקן עד יום הזה 9/9/12, למרות זמן הספקה/התקנה עד 20 יום לפי תנאי המכרז של משרד האנרגיה. בפניותיי למחלקת השירות של חב' טורנדו החל מ-4/9/12, הובטחו לי תשובות מידיות בנושא על ידי נציגי שירות של חב' טורנדו ושוב פעם באוויר, אף אחד לא חזר אלי. אבקש התייחסות להפרה הבוטה הזאת של תנאי המכרז. כמו כן, התייחסות לגבי רמת השרות הירודה של חברת טורנדו (גם לאחר שברור כבר שישנה בעיה) לי כבר ברור מה שווה חברת טורנדו, נשאר רק לספר לשאר מכירי. אני מחכה רק שהסיוט - שירות גרוע של חברת טורנדו, אסתיים כבר. תודה, אלכס 054-6847559
עיכוב בהמשך תכניות לשיפוץ בית סוג הנזק :
ביצוע הספקה/התקנה מיידית של המזגן הנרכש פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה