פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגנים מרעישים / זלזול בפניות לקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
העמל 11, א.ת. אפק, ראש העין 48092 כתובת:
תיאור הבעיה:
מצ"ב העתק מכתב שנשלח לחברת טורנדו המתאר את התלונה:

1.בתאריך 11/8/12 רכשנו 4 מזגנים של חברת טורנדו באמצעות חברת ב.מ. משה – מערכות מיזוג אויר בע"מ.
2.בערב הראשון בו הדלקנו את המזגנים הבחנו ברעשים חריגים מכל המזגנים שהותקנו, רעשים אשר לא אפשרו לי להירדם, בעיקר במזגן בחדר השינה והמזגן בסלון.
3.למחרת פנינו לחברת ב.מ. משה - מערכות מיזוג אויר בע"מ והתלוננתי בפניהם, הם הפנו אותי לחברתכם.
4.פנינו לחברתכם טלפונית ונשלח אלינו טכנאי אחרי טכנאי, ובסה"כ היו 4 ביקורים של 4 טכנאים שונים מטעמכם, אשר אף אחד מהם לא יכל לפתור לנו את הבעייה.
5.כמו כן, נשלח פקס לסמנכ"ל חברתכם עם פירוט מלא של השתלשלות העניינים, פקס אשר לא קיבל מענה עד היום.
6.הטכנאי האחרון בשם כמיל הציע לפנות במייל אל גורם בכיר בחברתכם אודות הרעשים מהמזגנים ובעת הביקור בביתנו – פנה הוא במייל כאמור.
7.לאחר מס' ימים התקשר נציג מחברתכם אשר מסר לנו שמנהל מחוז חיפה, בחור בשם רדואן, יגיע לביתנו כדי לבחון את העניין ורק לו הסמכות לקבוע המשך טיפול לגבי המזגנים.
8.ביום רביעי שלפני ראש השנה רדואן הגיע לביתנו והבטיח שהוא אישית יטפל בעניין וכי יעדכן אותנו ביום שישי הקרוב לגבי המשך הטיפול.
9.מר רדואן לא יצר קשר איתנו עד היום, וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות טלפונית ותוך הבטחות שנמסרו לי ממזכירתו כי הוא חוזר אליי "תוך כמה דקות".
10.לא ברור לנו למה עלינו לעבור טרטור כה רב ולמה פנייתנו מטופלת בזלזול עם הבטחות שאין בהם ממש, כאשר גם לא ניתן לקבל מענה טלפוני משירות הלקוחות שלכם במשך שעות!
11.המזגנים בחדר השינה ובסלון גורמים לרעשים מטרידים מאוד אשר לא מאפשרים לנו לישון ולכן אין לנו אפשרות להדליק את המזגן בלכתנו לישון ואנו נאלצים לישון ללא כל מיזוג. אנו דורשים כי יימצא לכך פתרון, ובמקרה שאין פתרון כי יוחזרו המזגנים לחברתכם בזיכוי כספי מלא.
12.חברתכם מתהדרת באמנת שירות ומציינת באתר האינטרנט כי: "אנו מתחייבים בזאת להיות קשובים לצרכים ולרצונות שלך.", "כל פניה אלינו תזכה למענה טלפוני באותו יום עבודה או מענה כתוב, במידת הצורך, תוך 7 ימי עבודה." האמנם??? אנו ממתינים כבר שבועות לתשובה ולא מנציג זוטר אלא ממנהל מחוז חיפה שלכם, אשר מסר לנו בביקורו בביתי כי "המקרה יטופל לשביעות רצוננו המלאה"!!!
13.במידה ולא נקבל מענה בתוך 3 ימים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים וכן לתבוע אתכם בבית המשפט לתביעות קטנות, מאחר ולא הותרתם לנו ברירה ומאסנו בטרטור הבירור מול חברתכם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי והחזרת 2 מזגנים או תיקון או כל פתרון לבעיית הרעשים פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה