פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עמל 11 ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי ברשת א.ל.מ מזגן כולל התקנה.
לאחר ההתקנה המזגן לא עבד. הגיע טכנאי של טורנדו ואמר שההתקנה לקויה. הגיע המתקין של א.ל.מ וסוף סוף המזגן עובד אך לא ניתן לשבת בבית מרוב שהמזגן רועש, המתקין של א.ל.מ אמר שאני צריכה לפנות לטורנדו.
התקשרתי לשרות של טורנדו והם שלחו טכנאי שאמר שאין מה לעשות זה הרעש. אבל אם אני רוצה בעלות של 250 ש"ח הוא יוריד את הרעש!!!
כמובן שלא הסכמתי מכיוון שמגיע לי שרות (מזגן חדש).
התקשרתי לטורנדו וסיפרתי את הסיפור וביקשתי שישלחו טכנאי אחר אך הם אמרו שאין אופציה כזו ואחרי דין ודברים הבטיחו לשלוח טכנאי בכיר לבדוק את הרעש.
אך הפלא ופלא הגיע שוב אותו טכנאי שאמר שהרעש הוא תקין אבל אם אני רוצה להחליש את הרעש שאני יישלם לו 250 ש"ח.
התקשרתי היום לשרות והסברתי לה שהגיע אותו טכנאי שהפעם אפילו לא נתתי לו להיכנס לביתי, הבטיחו שמנהל השרות יחזור אלי תוך 24 שעות.
עברתי לגור בבית לפני חודש וחצי בדיוק. ומאותו היום אני לא יכולה להדליק את המזגן. (מזגן חדש)
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון או החלפת המזגן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה