פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טורנדו- איכות המוצר והשירות (מזגנים חדשים ) ירודים - ואין עם מי לדבר נושא התלונה:
ברקו  בני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בקיץ האחרון רכשתי 6 מזגני ' טורנדו ' בהשפעת הפרסום האגרסיבי בטלוויזיה על טיב ואיכות השירות ( לא דמיינתי לעצמי אז בפני איזה מפח נפש אני עומד להיחשף )
המזגנים החדשים האלה אינם חדלים לייצר תקלות !!!
נדהמתי לגלות שחרף הפרסום האגרסיבי בטלוויזיה החברה אינה עומדת פעם אחר פעם בהתחייבות והיא מצפצפת על החוק של " אמת בפרסום " ומייצרת תודעה כוזבת בציבור כאילו השירות שלה הוא כזה יעיל של בין רגע ובזו ייחודיותה ובעדיפות על פני האחרות, בפועל לא רק שזה אינו מתבצע בזריזות, אלא שברוב החוצפה והזלזול בלקוח זה אורך תור של שבוע תמים עד להגעת הטכנאי והנה בשיא הצורך בשירות המוצר החדש עם תקלות חוזרות, אתה נותר ללא תפקודו... ויש לזכור שמדובר ביותר ממזגן אחד והמזגנים החדשים האלה הם בעלי רצף תקלות ותקלות חוזרות בטווח זמן קצר... ואין עם מי לדבר וממי לבקש צדק צרכני ....
גם הניסיון לעבור את מחסום המוקדניות אינו אפשרי ב-'טורנדו, ' , רק מבטיחים לך שמנהל בכיר יחזור אליך וגם זה אינו קורה...
אז אל תסתכנו ברכישה כזו, זכרו זאת כשאתם מבקשים לרכוש מזגני ' טורנדו ' דעו בפני מי ומה מה אתם קונים. !
עצוב, מכעיס ותחושה קשה של מרומה ...
עוגמת נפש סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה