|
|
|
|
|
|
אי תיקון תקלה לאחר 6 ביקורי טכנאי ומעל חודש. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
אהרון בן יוסף 21 א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תקלה בכרטיס האם של המזגן. המזגן תחת אחריות החברה. כאשר פונים לשירות לקוחות המענה הוא לאחר מעל ל16 דקות! לאחר 6 פעמים שנשלח טכנאי בכל פעם -התקלה עדיין לא סודרה בתירוץ חוזר שהם לא הביאו את החלק המתאים ויקח עוד שבוע עד שיוכלו להביאו. בנתיים כבר עבר חודש. כאשר חודש זה היה קר במיוחד והחלל הביתי היה קפוא והיה קשה לחממו ובבית ישנם ילדים. בוקשה שיחת מנהל פעמיים ועדיין לא חזרו אלי כלקוחה.
לדבריהם "תלונה זו אינה חמורה מספיק" ויש לחכות מעל 24 שעות לשיחת מנהל.
לבקשתי לקבל מעקב שיחות וניהול פניית לקוח-נאמר לי שזה רק דרך מנהל- שעדיין לא חזר אלי כמובן.
הנזק הוא עוגמת נפש וכספי- כיוון שנאלצנו מפאת הקור לרכוש אמצעי חימום אחרים וחסכוניים פחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון תקלה ופיצוי על עוגמת הנפש וההוצאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טורנדו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|