פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן מרעיש נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 11/8/12 רכשנו 4 מזגנים של חברת טורנדו באמצעות חברת ב.מ. משה – מערכות מיזוג אויר בע"מ.
2.בערב הראשון בו הדלקנו את המזגנים הבחנו ברעשים חריגים מכל המזגנים שהותקנו, רעשים אשר לא אפשרו לי להירדם, בעיקר במזגן בחדר השינה והמזגן בסלון.
3.בתאריך 30/9/12 שלחנו אליכם מכתב מפורט בנוגע לרעשים במזגנים (מצ"ב המכתב מתאריך 30/9/12).
4.מאז ועד היום בקושי נעשה שימוש במזגן בסלון ורק לאחרונה התחלנו להדליק את המזגן גם בסלון ואז התחילו רעשים בלתי נסבלים, המזגן מחמם אך הוא משמיע מעין "פיצוצים" של הפלסטיק הפנימי שבו. בלית ברירה, אנו נאלצים לכבות את המזגן כדי להימנע מאותם רעשים.
5.טכנאי ביקר בביתנו וכפי שקרה עם התקלה הקודמת, בעת ביקור הטכנאי הרעשים היו פחותים יותר. הטכנאי מסר לנו כי יעביר את המסר לחברה, עברו מספר ימים ולא יצרו איתנו קשר.
6.המזגן בסלון גורם לרעשים מטרידים מאוד, הרבה מעבר לרעש מינימאלי נסבל. אנו דורשים כי המזגן יוחלף במזגן שקט ו"נורמלי".
במידה ולא נקבל מענה בתוך 7 ימים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מזגן במזגן שקט פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה