פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוחות שקנו מזגנים נושא התלונה:
שחר גבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
העמל 11, א.ת. אפק כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה משנתיים רכשנו מחברת טורנדו שני מזגנים. מאז רכישת המזגנים לא זכינו למעט נחת מאיזה מהמזגנים. כל עונה מתחילה מזה שאחד המזגנים או שניהם לא עובדים או עובדים באופן גרוע. המירוץ אחר הזמנת טכנאים מהווה תמיד סיוט, החל מהזמן שלוקח להשיג בטלפון את שירות הלקוחות (דקות ארוכות של המתנה עד קבלת מענה, המתנה ארוכה נוספת בין העברה ממחלקה אחת לאחרת וקושי לתאם הגעת טכנאי בזמן סביר), המשך בעלות הגבוהה של כל הזמנת טכנאי וכלה בטרטור שאנו נאלצים לעבור עד קבלת השירות ותיקון המזגן/ המזגנים.
לעיתים במשך חודשים ארוכים אנו מוצאים עצמנו מעדיפים לסבול מהחום או "למות" מקור רק כדי לא להידרש שוב לסיוט של הזמנת טכנאי ותיאום הגעתו.
כך קרה גם החורף, שעם תחילתו, גילינו שהחימום בו אינו עובד (אחרי שבקיץ הקירור לא עבד וחורף שעבר לא היה חימום, אך למזלנו החורף לא היה קשה מדי).
בשלב כלשהו וכאשר החורף התברר כקר במיוחד, לא היה מנוס מהזמנת טכנאי. התקשרנו. זה היה בתחילת חודש ינואר השנה. חודשיים אחרי, עדיין אין חימום בבית ואנו פשוט קופאים מקור. עם שני תינוקות בחורף שבו ימים קרים במיוחד ולילות מקפיאים. אנחנו יושבים בבית וסובלים.
לאחר שהתקשרנו לראשונה, כאמור בתחילת ינואר, בתחילת אותו שבוע, תואמה הגעת טכנאי לסוף אותו שבוע (זאת כאשר בעבר התחייבו לשירות בתוך יום!).
הגיע הטכנאי, בדק את המזגן. תחילה טען שהכל בסדר ורק צריך למלא גז ועוד כמה שעות הכל יסתדר. כשהתעקשנו, המשיך לבדוק ואז גילה שמשאבת החימום פגומה ויש להחליפה.
הטכנאי הבטיח כי למחרת יצרו איתנו קשר לתיאום הגעה נוספת של טכנאי לאחר שתוזמן משאבה מתאימה.
לא יצרו עימנו קשר.
עוד חצי יום עבודה הלך בטלפונים לשירות לקוחות, ואכן לאחר בדיקות מאומצות של הפקידה, ושל הפקידה אליה הועברה השיחה, ושל הפקידה אליה הועברה שוב השיחה, אושר לנו כי אכן יש להחליף משאבה, זו תוזמן (מה עוד לא הזמינו? כבר עבר שבוע מאז ביקור הטכנאי!) ויתאמו עמנו מאד.
עוד כמה ימים עברו ושוב לא תואם עמנו מועד.
התקשרנו ולבסוף תואם מועד חדש (עוד שבוע קדימה).
יום לפני התקשרו והודיעו כי ישנה תקלה ונאלצים לדחות את הגעת הטכנאי לשבוע לאחר מכן.
הגיע המועד החדש, הטכנאי בא, אך למרות שהייתה לו הוראה מפורשת לעשות כן, לא התקשר רבע שעה מראש, וכשלא היה אף אדם בבית (היינו במרחק 5 דקות משם, רק היה צריך להרים טלפון כפי שסוכם), השאיר מדבקה על הדלת והלך.
שוב היה צריך לתאם מועד חדש (סליחה, אתם צודקים, כתוב כאן שהיה צריך להתקשר, לא אי אפשר השבוע, שבוע הבא....). הפעם ביום בו היה צריך להגיע התקשר הטכנאי והסביר שבשל מזג האוויר החורפי (אה באמת, אולי בגלל זה אנו זקוקים דחוף לטכנאי) לא ניתן יהיה להחליף את המשאבה ויש לדחות ליום אחר לא גשום (כן אתם צודקים, מבטיחים שהפעם זה יקרה מהר ככל הניתן).
עבר עוד שבוע, הפעם הטכנאי הגיע, אך התברר שהמשאבה שהוזמנה ונמסרה לו אינה למזגן הנכון.
עבר עוד שבוע עד המועד הבא, ושוב הגיע טכנאי והפעם המשאבה היא נכונה אך החיבורים שלה לא מתאימים (או באמת סליחה, אני אגיע ביום שישי על הבוקר עם משאבה חדשה ואתקן את המזגן, אתם אפילו לא צריכים לתאם שוב עם שירות הלקוחות).
יום לפני, שוב טלפון משירות הלקוחות, לא הטכנאי לא יוכל להגיע ביום שישי, יגיע טכנאי ביום ראשון בין ארבע לשש. טוב, חיכינו עד עכשיו, נחכה עוד יומיים.
עבר יום ראשון, וגם שני ושלישי, טכנאי לא הגיע, מועד חדש לא נקבע ואנו מוצאים את עצמנו שוקלים להתפטר מהעבודה או לפחות לקחת חל"ת כדי לפנות זמן להתעסקות האינסופית מול שירות הלקוחות כדי שנוכל לשבת בביתנו מבלי לקפוא מקור.
אנו סובלים מקור. הילדים שלנו כל החורף מצוננים וחולים. ובעיקר אנו מותשים מההתעללות הבלתי נסבלת שלכם בנו.
בשלב זה תיקון המזגן לבדו כבר לא יפצה אותנו על עוגמת הנפש המתמשכת ממנה אנו סובלים (אם כי זו תהיה התחלה טובה...). לא די שמכרתם לנו מזגנים גרועים, השירות שאתם מספקים הנו מתחת לכל ביקורת. אנו דורשים פיצוי הן על המזגנים הגרועים והן על השירות שהנו מתחת לכל ביקורת.
אנו דורשים טיפולכם המיידי בפתרון מצב בלתי נסבל זה וכן פיצוי בגין עוגמת הנפש שהתנהלותכם גרמה לנו.
לידיעתכם, אנו שוקלים פניה גורפת לגופים העוסקים בזכויות והגנת הצרכן, תקשורת, ואף פניה לערכאות משפטיות בגין הפרתכם היסודית את ההסכם שבינינו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על שני מזגנים+עגמת נפש פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה