פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
בלאס אלירן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשנה אנו סובלים משירות לוקה ומזלזל של חברת טורנדו.
אנו מבוטחים בשירות עבור המזגן מסוג גולד 44 שילמנו לא מעט כסף עבור הביטוח, ובשנה האחרונה עוברים סבל!

לפני כשנה עברנו רכבת טכנאים הולכים ובאים במהלך הקיץ חודשי הקיץ החמים. עד שהחלטתי לרשום מכתב לחברת טורנדו.

10.07.2012
שלחתי לחברת טורנדו מכתב מפורט ובו דרשתי לטיפול מיידי בתקלה. חברת טורנדו שלחה אלי מנהל איזור (רדואן) שקבע שהמדחס התקלקל ויש צורך בהחלפתו.
למרות הבטחתו ליצור איתנו קשר וכי הוא לוקח אחריות מלאה על התקלה לא יצרו איתי קשר למרות פניותי הרבות לחברת טורנדו.

08-2012 חודש ימים המתנתי עד להגעתו של המדחס המיוחל.
הגיע אלינו הביתה טכנאי שהחליף סוף סוף את החלק והמזגן עובד!
למחרת המזגן שוב הפסיק לעבוד.
שוב מיואש הזמנתי טכנאי נאלצתי להמתין עוד 3 ימים ואז נאמר לי שיש בעיה עם הגז ועכשיו טופל.

09-2012
תקלה במאייד בבית שוב טכנאים הלכים ובאים ללא פתרון.

04-2013
לאחר לא מעט טכנאים שעברו בביתנו החלטתי לפנות למנהל האזור - רדואן שקיבל החלטה להחליף את מאייד באחר.

גם אז לפחות שלושה טכנאים שעברו בביתי עד להשלמת ההחלפה המדוברת.

כיום 07-2013
בשבוע שעבר הפסיק המזגן לקרר, הזמנתי טכנאי שהגיע ביום שלישי האחרון , זה טען כי קיימת דליפת גז מהמאייד אך הוא לא מוצא אותה.
הבטיח להעביר את הפניה למנהל האזור (שוב רדואן) שיחזור אלינו עם תשובות. עד לכתיבת שורות אלו לא נעשה דבר.
היום המזגן הפסיק לעבוד בכלל.

חברים !
זה נמאס זה באמת לא שירות!

"החלטנו השנה לקבוע סטנדרטים חדשים בשירות לקוחות שיפתיעו את הלקוח ויעצימו את החוויה החיובית שלו. לקוח שעבר חוויה מסוג זה הוא שגריר ללקוחות נוספים. (ציטוט מתוך אמנת שירות חברת טורנדו)"


שוב הסיפור של שנה שעבר שוב נעבור את הקיץ ללא מזגן זה באמת נמאס.

אני דורש ומבקש לטפל בבקשתי אני נואש!!!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון לצמיתות פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה