פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה עקב התקנת מזגן לקויה נושא התלונה:
חי אורן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עמל 11 פארק אפק א.ת חדש כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך26/9/2011 בוצעה התקנת מזגנים בביתי(מזגן מדגם טורנדו 16l GOLD קומפלט,מזגן טורנדו 3PH 35 SUPER DIAMOND קומפלט ,מזגן מפוצל ה.ב עד BTU20000 ומזגן מרכזי התקנה בבוידעם 3 פתחים).
בנוסף שילמתי עבור 9 מטר צנרת ע"ס 630 ₪,10 מטר צנרת נוספים ע"ס 700 ₪,ק.בטון ע"ס 150 ₪ ו1.5PVC ע"ס 70 ₪(ראה נספח תעודת משלוח).
זה המקום לציין שרכשתי את המוצרים מחברת ענק המזגנים בהוד השרון שהינה זכיין רשמי שלכם.
במהלך התקנת המזגנים הרגשתי זלזול וחוסר סבלנות משווע ממתקין המזגנים בשם יגאל.
כל זאת נבע אך ורק מכיוון שביקשתי להתקין את עינית המזגן בצורה אסתטית ללא חורים מסביבה(וגם שלא תהיה הפוכה כמו שיגאל התקין אותה מלכתחילה).
במהלך ההתקנה יגאל המליץ להתקין את המזגן מדגם טורנדו 16l GOLD קומפלט בחדר שינה הורים בקיר מול המיטה ולא בכניסה מסיבה אחת שיקרר טוב יותר.
אני לא איש מקצוע וסמכתי על יגאל בנושא זה.
בתאריך 19/10/2012 החלו הצרות והגיע טכנאי לביתי עקב נזילה,הטכנאי מצא שהצינור ניקוז סתום ופתר את התקלה.
בתאריך 11/9/2013 הגיע שוב טכנאי לביתי והפעם המזגן לא קירר כראוי(חשוב לציין שבין התקופה הראשונה לשנייה כמעט ולא הדלקנו את המזגן) ושוב הטכנאי פתר את התקלה.
לאחר מספר ימים בתאריך ה-17/9/2013 הגיע בפעם השלישית טכנאי לביתי בשל נזילת מים מהמזגן.
ראוי לציין שטכנאי זה אמר שהוא יפתור את התקלה שכנראה תחזור על עצמה בשל התקנה לקויה של המתקין.
לאחר ביקור זה נדלקה בראשי נורה אדומה לגבי איכות ההתקנה.
יתירה מזאת,לאחר שיחה מול שירות לקוחות טורנדו הוחלט שיגיע טכנאי בכיר ע"מ לבחון את אופי התקלה ואכן בתאריך 27/9/2013 הגיע הטכנאי הבכיר והוא חיזק את ממצאיו של הטכנאי הקודם וקבע בוודאות שאכן ישנה בעיה בהתקנת צינור המזגן והוא הבטיח שיחזרו אלינו ע"מ לטפל בתקלה זו.
זאת ועוד, מכיוון שלא חזרו אלינו התקשרתי בתאריך 30/9/2013 לשירות לקוחות לנציגה בשם דניאל(שאגב השירות והטיפול שלה היה אדיב ומהיר),ובשיחה זו הוחלט שהיא תיצור קשר אל מול מתקין המזגן ותסביר לו את הנדרש לבצע ע"מ לפתור את התקלה.
דיברתי עם דניאל כעבור יום נוסף לאחר שהיא שוחחה עם יגאל המתקין והיא ביקשה ממני ליצור קשר עימו ולשלם עבור עלות תיקון PVC ע"ס 50 ₪ למטר ובנוסף עלות טכנאי ע"ס 200 ₪.
לאחר שהבהרתי בנחישות שאינני חושב שאני צריך לשלם על נזקים שנעשו בזמן ההתקנה.
זה המקום לציין שלפי תקנות הגנת הצרכן(אחריות ושירות לאחר מכירה),תשס"ו 2006 מצוין בבירור ואני מצטט:"במקרה והיצרן/יבואן מחייב התקנת מוצר ע"י מי מטעמו,תכלול האחריות גם אחריות להתקנה שבוצעה על ידו או מי מטעמו"(ראה נספח תקנות הגנת הצרכן(אחריות ושירות לאחר מכירה),תשס"ו 2006).
בנוסף הבהרתי שאינני מתכוון להיזרק" בין המתקין לשירות וביקשתי בצורה חד משמעית שטורנדו יטפלו גם בנושא ההתקנה.
לאחר שדניאל ענתה בשלילה ביקשתי לדבר עם המנהל שלה ואכן לאחר מספר שעות חזר אליי חגי אשר ענה לי את אותם התשובות.
אני מצפה לפתרון מהיר וצודק לפתרון התקנה לקויה זו וממתין לתגובה בהקדם האפשרי.
על החתום,
אורן
כספי סוג הנזק :
פתרון התקלה במסגרת האחריות פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה