פרטי התלונה

תלונות ענק המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על התקנת מזגנים 6/5/10 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב שכתבתי לענק המזגנים לפני שבועיים . יצרו איתי קשר ואמרו שהגיע אבל טרם טיפלו .
מה שכן עשו - שלחו אלי את המתקין , למרות שביקשתי במפורש שלא יעשו זאת , כדי שידבר איתי .....מאוד לא נעים .
והנה המכתב ששלחתי לפני כשבועיים לפניכם :

ביום ה 6/5/10 הגיעו אלינו להתקין מזגנים של ענק המזגנים אחרי הצעת מחיר שעשו כשבועיים שלושה לפני כן .
כבר בהתחלה הרגשתי שהולך להיות בעייתי כשנמרוד , אחראי האזור שהיה אצלנו רק כמה ימים לפני כדי לקחת את פרטי כרטיס האשראי , הודיע לי פתאום כי המזגן אותו הזמנתי לא קיים יותר ולכן היה צריך לקנות מזגן אחר , יקר יותר ושאני צריכה לשלם לו עוד 300 ש"ח הפרש .
כמובן שהוא אפילו לא חשב לעדכן אותי בזה לפי ההתקנה.
כשנמרוד בא לתת הצעת מחיר אמרתי לו שמאוד חשוב לי שהמזגנים יהיו שקטים והדירוג האנרגטי יהיה כמה שיותר נמוך . אנחנו קצת יותר משבועיים אחרי התקנת המזגנים (טורנדו) , שקטים הם לא , יותר נכון , זה שבסלון (שעלה לי עוד 300 ש"ח) עושה רעשים כשמדליקים אותו וכשמכבים אותו . באשר לדרוג האנרגטי , נמרוד הבטיח לי ששני המזגנים "B , C מקסימום " חבל שלא ביקשתי ממנו לכתוב את זה .אחרי ההתקנה בעלי מצא זרוק בחצר את הפתקים עם הדרוג האנרגטי של שני המזגנים : B ו C זה לא.יותר קרוב ל F ו G .
הנה הפרוט של כמה מהדברים שקרו בזמן ההתקנה:
• המזגן הישן נזרק מחלון הקומה השנייה , נחת על שביל הגישה ושבר חלק ממנו – השביל לא תוקן , השכנים זועמים. (מספר שכנים היו עדים למחזה הנ"ל ).
• במהלך ניסיון ההתקנה על הגג שלושה רעפים נשברו. המתקינים לא דיווחו על כך ורק לאחר שראיתי כי הם פותחים דלתות שונות בקומה העליונה בחיפוש אחר רעפים גיליתי את שאירע. הם ניסו לתקן את שנשבר. אין לי מושג עד כמה טוב היה התיקון שהם עשו ואני למודת ניסיון מנזילות שונות בגג (הם עדיין מתקיני מזגנים ולא אנשים המתמחים בתיקון גגות רעפים) את הנזקים אם היו אני אראה רק בחורף.
• נקדחו כמה חורים במקומות שונים תוך כדי ניסיונות להעביר חוטי חשמל. החורים נסתמו בסופו של דבר על ידי גבס – עדיין נראה מאוד לא יפה ולא מקצועי.
• השקע התלת פאזי שעליו שילמתי לא הותקן , במקומו נוצר חיבור לשקע הישן ע"י חוטים , מכוער מאוד , ולדעתי גם לא בטיחותי להעביר מתלת פאזי של מזגן אחד לשני .
• מחזיק המזגן מבחוץ לא הוחלף , במקום זה "חודש" המחזיק הישן ע"י ספריי צבע כסף.

לסיכום :
שבועיים אחרי ההתקנה – המזגנים שהזמנתי מרעישים , לא בדרוג האנרגטי שרציתי והשכנים זועמים על הגג המשותף ועל שביל הגישה .
לא בכל יום אני מוציאה סכומים נכבדים על מזגנים כמו שעשיתי החודש , לפני הבחירה עשיתי סקר שווקים וגם התרשמתי מהאחראים . אני חייבת לציין שההתרשמות הראשונית שלי מנמרוד הייתה מצוינת . לצערי טעיתי.
אני מבקשת שתשלחו אנשי מקצוע , לא אנשי מזגנים ובטח שלא את נמרוד, כדי שיתקנו את שביל הגישה ויראו אם התיקון בגג אכן אמין . בנוסף אני רוצה את האחריות והמילה מהצד שלכם שאם יהיו בעיות בחורף הקרוב עם הנ"ל אחריות התיקון היא עליכם .
כמו כן , הייתי מבקשת שיבוא מומחה מזגנים חיצוני שיגיד לי בדיוק מה הדירוג האנרגטי של המזגנים ומה ההפרש בחשבון החשמל בין מה שהובטח לי למה שקיבלתי וכן יבדוק מדוע המזגנים עושים רעש בעת הכיבוי וההדלקה .
אם אינכם יכולים לשלוח אנשי מקצוע , אנא תנו לי להביא אנשי מקצוע ושאו בעלויות. אינני חושבת שאני צריכה לשלם על נזקים שנעשו בזמן ההתקנה שלכם .
אשמח לתשובתכם המהירה

(תשובה מהירה אני כבר לא אקבל....)

כספי סוג הנזק :
מפורט במכתב פתרון נדרש :

ענק המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה