פרטי התלונה

תלונות עולם המזגנים

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגני טורנדו פגומים מרגע הופעתם בביתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא אני לא משקר כי הסיפור הזה הוא 100% נכון(למי שהוא יראה הזוי) אני מספר אותו לטובתכם בכדי שתיזהרו ממזגני טורנדו!
אז ככה לפני כשלוש שנים אחרי סוף סוף הורי השיגו מספיק כסף בכדי לקנות מזגן הם הזמינו נציג של חברת ענק המזגנים "המפורסמת" .מהרגע שהנציג נכנס ידעתי שהוא בעל אינטרס ושקרן! הנציג התיישב בבייתנו והראה לנו את הקטלוג והורי ואני כי יש לי ידע עצום במחשבים ומוצרי חשמל החלטנו לבחור את אלקו שהוא מזגן מעולה כידוע,אך למראה הפלא הנציג בעל האינטרסים אמר לנו "יש לי מזגן טופ טכנולוגי - טורנדו" אני ידעתי שהוא משקר אך הוריי הם תמימים כי ראיתי שהנציג רועד וזז כאילו אחזה בו רוח!לא התערבתי כי זה לא הכסף והעסק שלי אלא של הורי . הנציג מכר להורי 3 מזגני טורנדו - בלאי!
איך שהתקינו אותם הם לא עבדו אחרי שבוע הם תיקנו אותם אך אחד המזגנים(הגדול מבינהם) לא קירר ולא עבד אף פעם כמו שצריך הוא תמיד היה מקצר ומוציא קרח ולא מחמם! אחרי 4 חודשים המזגנים לא חיממו ואחד נוסף לא עבד ! וכך עברה לה תקופה גרועה של ייסורים עם השירות הגרוע של חברת ענק המזגנים וטורנדו. כל פעם שנציג של החברה בא הוא ניסה לשכנע את הורי לעשות ביטוח אך אם קורה משהו ונזמין טכנאי ויתגלה שאין בעיה נשלם 220 ש"ח על כלום!
כך הם סחטו את הורי בלי הגבלה ואחרי כשנה המדחס הלך! אחרי שאמי הבינה את הרמאות שנעשתה כאן היא נסעה לחברה ועשתה סקנדלים ואחרי צעקות רבות הובטח שיחליפו את המדחס והחליפו אותו עם מדחס בלאי(לאחר בירור עם 2 טכנאים מוסמכים מטעם טורנדו הובחן שהתקנת המזגן נעשתה בצורה לקויה לחלוטין שגרמה לנזק בלתי הפיך למזגן)! בלי לנקות את המזגן לפני זה! והכי גרוע זה שהמזגן הנ"ל עובד על תלת פזי וחיברו אותו בארון החשמל לחד פזי(דבר שגורם לקצר והרס רב למזגן) הם לא הוסיפו על המזגנים מתגים לניתוק הזרם והם לא ניקו את המזגן לפני החלפת המדחס וכך הלך לו מדחס מס' 2 .
כך רימו אותנו ואני עד היום מחכה למישהו שיוכל לעזור לי והנה יש את האתר המדהים הזה שיוכל להראות לכולם שצריך להיזהר מפרסום ומחברות בית שימוש עם שירות בית שימוש שכל הזמן נתנו לנו יחס משפיל ולא הוגן בלי הקשבה ללקוח כי לא יתכן ש3 מזגנים יהרסו אחרי 3 שנים בלבד כי לכל משפחתי וחברי יש מזגנים של חברות מתחרות שעובדים סוף הדרך בלי בעיה!
את המזגנים האלו לא הרכיבו כמו שצריך!
המזגנים האלו הם מזגני בלאי!
אני בכיף ירשה לכל אחד שיחפוץ לבוא לראות את הטעות שהורי עשו שהם קנו טורנדו ! רק בקשו במייל ונעשה ביקור :)
נמאס לי לחזור מהצבא ולראות כמה רימו את הוריי!
מזגן אמור לעבוד 10-15 שנה בלי בעיות כמו אלו ! אלו בעיות שמוכיחות שלטורנדו אסור להתקרב ואמינו לי בפרסומות זה הכל שקר ואתם בכיף מוזמנים לבית שלי לראות את הזוועה- טורנדו
שילמתי 18000 ש"ח על בלאי ושירות גרוע


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מלא של המזגנים בביתי על כל חלקיהם ושירות אכפ פתרון נדרש :

עולם המזגנים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני שחמורוב - מנהל אג שם ותפקיד:
הלקוח רכש במהלך שנת 2003 3 מזגני טורנדו . 2 מתוכם באישור הלקוח תקינים . המזגן המדובר הנו מזגן בן 4 כ"ס שהטיפול האחרון בענינו היה בשנת 2004 . משנת 2004 ואילך ללקוח לא קיימת אחריות/ביטוח למזגנים האמורים .הלקוח פנה אלינו בתאריך ה- 8/6/06 בטענה למזגן מקצר . זאת לאחר שנתיים בהם לא הייתה פניה כלשהי מצידו אלינו בנושא המזגנים . לאחר בדיקת טכנאי מטעמנו , נמצא כי קיימת בעיה במדחס ביחידה החיצונית . תיקון הנ"ל מחייב תשלום מכוון שהלקוח אינו בתקופת האחריות כבר למעלה משנתיים . תגובה:
ניתנה ללקוח הנחה בעלות השרות והחלקים . ההצעה כללה גם ביצוע ביטוח למזגן האמור לשנה . הלקוח קיבל את הצעתנו זאת . התיקון בבית הלקוח הסתיים . נושא תקינות המזגן נמצא במעקב ע"י מוקד שרות הלקוחות מול הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה