פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב דרך וואלה שופס.
הספק הוא זד מערכות.
בתחילה עלה המחשב 4006 ש"ח.
לאחר יומיים ביטלתי את העסקה וביצעתי עסקה חדשה שבה המחשב עולה 3746 ש"ח.המחשב הגיע ב-21/5
כשרציתי להתקינו ב-26/5 (יום שישי)חיברתי את המסך לכרטיס המסך אך הוא לא עבד.רציתי להחזיר להם את המחשב ולבטל את העסקה.דיברתי איתם ב-28/5 והסברתי להם את הבעיה.מיכוון שאני תושב באר שבע וגם חג השבועות חל באותו השבוע לא יכולתי להגיע אליהם באותו השבוע.
לבסוף הגעתי אליהם ב-6/6 שזה היום ה-16 מהיום שהגיע אלי המוצר.בתאריך 01/06-03/06 כולל זה חג שבועות + שישי שבת שאלה אינם ימי עסקים,לכן יוצא שבתוך 14 ימי עסקים הגעתי אליהם.
במדיניות הביטולים ימי חג ושישי שבת כלולים בימי ההחזרה למרות שאף אחד לא טורח לציין זאת.אף אחד מהחברה לא ציין זאת וגם לא ציינו בפני את העובדה שאני יכול לשלוח את המחשב עם שליח שלהם(בתשלום).
דיברתי עם היועץ המשפטי שלהם ובתחילה הם היו מוכנים לבטל את העסקה ושאני אשלם קנס של 185 שקלים.
אמרתי שאין בעיה ואני כבר אתבע את סכום הקנס בבית משפט.
לאחר שהיועץ חזר מהמנכ"ל הם סירבו לבטל את העסקה ואמרו שאני אקח את המחשב.
א:המחשב אצלי סגור ולא תקין.
ב:כרטיס המסך הוא GF 7300 512M אך עליו ישנה מדבקה שכתוב עליה 128M UPTO 512
זה אומר שזה איננו הכרטיס שאני הזמנתי.
ג:היום התאריך 25/06 ראיתי בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלי שהם כבר גבו תשלום מספר 2 על העסקה הראשונה שהם אמרו לי שהם ביטלו.
========
אני מבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.
הפתרון שאני מבקש הוא:
א:ביטול העסקה לחלוטין והחזר כספי של הסכום שהם גבו ממני 632 ש"ח.
2 תשלומים על העסקה הראשונה שהיתה אמורה להיות מבוטלת+תשלום 1 על העסקה החדשה.
ב:רישום בתקנון של החברה ושל וואלה שופס לגבי ימי ההחזרה ואפשרויות ההחזרה.שה-14 ימים להחזרת מוצר כוללים שבתות וחגים ושניתן להחזיר את המוצר באמצעות שליח שלהם.(אגב לא ברור למה אני צריך לשלם לשליח שלהם אם המוצר הגיע לא תקין).
אני גם בדין ודברים מול שירות הלקוחות של וואלה שופס אך בינתיים שום דבר לא זז.
אני אשמח לפרט יותר את הבעיה במידה ותרצו.
כספי,עלבון ובזבוז זמן. סוג הנזק :
פירוט בתיאור הבעיה פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות - עמ שם ותפקיד:
בכל הכבוד הראוי הלקוח טועה ומטעה בעובדות ובדין.
חוק הגנת הצרכן (ולא מדיניות הביטולים של חברה כזאת או אחרת) קובע כי ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או קבלת המוצר לכל המאוחר. מוכשת טענת הלקוח כי הוצע לו ביטול העסקה תמורת 185 ש"ח. ביטול העסקה לא היה אפשרי מלכתחילה כיוון שהלקוח הגיע לחברה לאחר אותם 14 ימים. מאידך, הלקוח טוען שהגיע עם המחשב מבאר שבע. משכבר היה בחברה סירב הוא להכניס המחשב לבדיקת מעבדה לצורך בדיקת נכונות טענותיו ולא איפשר לחברה להעניק לו את שירותי האחריות והתיקון למוצר, ככל שהיה מתברר שיש בהם צורך. חוסר תום הלב של הלקוח בענין זה תמוה לחלוטין ויש בו כדי להעיד שהוא פשוט התחרט על הרכישה ורצה לבטלה בכל מחיר (שאחרת מדוע לא איפשר הכנסת המחשב לבדיקה במעבדה והיה בה לציון גואל?). כידוע, חברת זד מערכות מחשב הינה חברה הוגנת ושמה בענין זה הולך לפניה. חברת זד היתה נכונה לתקן ולהחליף כל רכיב הדרוש החלפה בחדש ברם, הלקוח פשוט לא מאפשר זאת ומתעקש על ביטולה של העסקה.
תגובה:
המחשב נמצא תחת אחריות לתקופה ממושכת. חברתנו נכונה לעשות כל הנדרש לשם תיקון כל תקלה עליה מתלונן הלקוח ובתנאי, כמובן, שהלקוח יאפשר טיפול במחשבו במעבדות החברה והוא מוזמן לעשות כן בכל עת גם כיום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה