פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה לאחר תגובת החברה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להבהיר את הנקודות שהם אעלו בתגובה.
1.את המחשב הכנסתי למעבדה ורק לאחר שטכנאי שלהם בדק אותו ואמר שהוא אכן לא תקין רציתי לבטל את העסקה.
2.הוצע לי לבטל את העסקה תמורת 185 ש"ח קנס.
לשתי טענות אלה יש לי הוכחה.
בידי מסמך חתום ע"י אלי נחום היועץ המשפטי של החברה שבו כתוב כל מהלך המקרה.
הם אינם מעוניינים לבטל את העסקה והם טוענים שלא פעלתי מתום לב שבעצם הם אלה שפועלים ללא תום לב.
מקרה זה יפתר בסופו של דבר אם ע"י עזרתכם המבורכת או ע"י בית המשפט.
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה לחלוטין. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות - עמ שם ותפקיד:
הלקוח מציג עובדות לא נכונות. הלקוח ערך מצג שווא לפיו הוא מבטל את העסקה בתוך אותם 14 ימים בהם היה זכאי לבטל העסקה, ברם, משנתגלתה הטעות הובהר ללקוח שאין באפשרותו לבטל את העסקה אך יחד עם זאת באפשרותו לתקן המחשב ע"ח החברה ולקבל כרטיס חדש - אך הוא, ברוב חוסר תום ליבו סירב (מהטעם כפי שהודה בפני נציגי החברה "שהתחרט והוא מצא מחשב זול יותר במקום אחר"!!!). לקרוא ולא להאמין.

תגובה:
שוב, הלקוח מוזמן לקבל את מיטב שירותי האחריות והתיקון למחשבו לרבות החלפת כל רכיב הטעון החלפה בחדש. מובן כי הדבר דורש שיתוף פעולה מצד הלקוח שכאמור מסרב ודורש לבטל את העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה