פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הארד 7 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/7/06 רכשתי מחשב ובתאריך 17/7/06 ביקשתי לבטל את העיסקה. מיותר לציין שלא חזרו אליי למרות שהשארתי כ- 4 הודעות. ביום 18/7/06 ניגשתי לבית העסק וביקשתי לבטל את העיסקה ונתקלתי בהודעה שאם ברצוני לבטל את העיסקה עליי לשלם 150 ש"ח דמי ביטול. מיותר לציין שאסור לחייב לקוח בדמי ביטול כל עוד לא צויין בחשבונית שקיימים דמי ביטול. בחשבונית החברה לא צויין כי ביטול העיסקה תחוייב בדמי ביטול.
לטעמי - זוהי פשוט חוצפה
עוגמת נפש סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
הלקוחה ביטלה העסקה ללא כל סיבה מוצדקת.
חוק הגנת הצרכן מתיר לחברה בנסיבות כאמור לחייב את הלקוחה בדמי ביטול.
ואכן הלקוחה חויבה בדמי-ביטול בסך 100 ש"ח (ולא 150 כפי שהיא טוענת!).
יצוין כי גם סך זה לא מכסה את ההוצאות שנגרמו לחברה בשל הביטול הבלתי-מוצדק.
תגובה:
עיון בחוק הגנת הצרכן ממנו תלמד הלקוחה כי הצדק עם החברה שפעלה כדין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה