פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה באיחור- אספקת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9/7/06 הזמנתי באתר וואלה שופס מחשב שהספק שלו הוא-זד מערכות מחשב.
מס הזמנה-935571
כשעברה התקופה המוסכמת של האספקה, התקשרתי לוואלה שופס ולזד מערכות מחשב לברר את פשר האיחור. בזד הבטיחו כל הזמן ש"המחשב יסופק מחר" המון פעמים מה שהתברר כשקר אחד גדול והמחשב סופק בסוף ב-3/8/06. כשאיש המחשבים ניסה להתקינו התברר לו שהמחשב לא תקין. מאז יום חמישי ועד היום אין עם מי לדבר לא בוואלה שופס ולא בזד מחשבים והחיוב בויזה כבר בוצע. יש תחושה שעשיתי עסק עם עבריינים. שילמתי קרוב ל-3500 ש"ח וכאילו זרקתי לפח כי אין עם מי לדבר. אין אפשרות לבטל את העיסקה בויזה ואין עם מי לדבר בוואלה שופס ולא אצל הספק.
אני מתכוננת להפעיל עורך דין. כעת אתקשר למועצה לצרכנות. נראה אם הם יכולים לעזור לי.
זה איום ונורא שיש בישראל אפשרות לרמות אנשים בכזאת קלות ואין מושיע.

אני ממליצה למי קורא כאן את התלונה- לא לעשות עיסקות באיטרנט, ולא לשלם בויזה בתשלומים כי אחרת אפשרות ביטול העיסקה שואפת לאפס.
לצערי יש לי לתחושה חזקה ששמתי את כספי על קרן הצבי ושנפלתי לעיסקה עבריינית.
כספי סוג הנזק :
שהספק יבוא לקחת את המחשב הפגום ויחזיר לי את כספי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
נציג מעבדות החברה שוחח עם הלקוח וניסה לתת ללקוח מענה באמצעות הטלפון. תגובה:
תואם איסוף למחשב ע"ח החבר לתצורך בדיקת המחשב במעבדות החברה. החברה תעשה כל אשר יידרש לשם השמשת המחשב לרבות החלפת כל רכיב הדרוש החלפה, ככל שיתברר שנדרש, בחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה