פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר של חברת זד מערכות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9.7 נרכש מחשב דרך אתר וואלה שופ (מס' הזמנה 935571) והתקבל בביתי
ב-3.8 בפיגור מהתחייבות החברה להספקת המוצר. כמו כן הובטח שנפוצה בעבור הפיגור בהספקה אך ההבטחה כנראה רשומה על הקרח.
מיד עם קבלת המחשב ניסיתי להתקין עליו WINDOWS ומאמצי לא צלחו.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה באופן ישיר גם כאן מאמצי לא צלחו,לאחר זמן יקר מבחינתי השארתי הודעה השרות ההודעות ואכן חזרו אלי אחר הצהריים (אם אני לא טועה אמיר) ודיווחתי לו על התקלה וסוכם ביננו שתוך 10 דקות יצור איתי קשר טכנאי ובמידה ולא נוכל לתקן טלפונית אז יתואם משיכת המחשב מביתי לתיקון.
נכון להיום 6.8 שעה 13:30 לא יצר איתי קשר שום אדם מחברת זד. בנוסף גם היום לא ניתן לדבר ישירות עם החברה אלא דרך שרות השארת הודעות ואכן הושארה הודעה היום בשעה 9:30 .
כחברה אשר מפרסמת שהיא מספר אחד בשרות ואיכות, דבר זה רחוק מאוד מהמציאות.
יש חוק בשיווק והוא:
קליינט אחד מרוצה מביא 10 קליינטים נוספים.
קליינט אחד לא מרוצה מבריח 10 קליינטים.

בברכה
איתן
עוגמת נפש סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
נציג מעבדות החברה שוחח עם הלקוח וניסה לתת ללקוח מענה באמצעות הטלפון. ככל הנראה מדובר בזכרון לא תקין. תגובה:
תואם איסוף למחשב ע"ח החבר לתצורך בדיקת המחשב במעבדות החברה. החברה תעשה כל אשר יידרש לשם השמשת המחשב לרבות החלפת כל רכיב הדרוש החלפה, ככל שיתברר שנדרש, בחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה