פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במשלוח ואי מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

ביום 10.7.06 ביצענו הזמנה דרך אתר "וואלה שופס" עפ"י פרסום שהתפרסם באתרם.
ההזמנה בוצעה והועברה לחברת "זד מחשבים ביום 11.7.06 ובוצע חיוב מיידי (מצ"ב ההזמנה)
בבירור שערכתי מול חב' "זד מחשבים" נמסר לי כי תוך 14 ימי עסקים (לא כולל שישי-שבת) נקבל את המחשב, קרי בתאריך 01.08.06.
ביום 01.08.06 אבי המתין בבית לקבלת המחשב ולא יצא לעבודה והמחשב לא הגיע כפי שהבטיחו ולא התקשרו להודיע על עיכוב.
ביום 02.08.06 התקשרתי לחברת "זד מחשבים" על מנת לברר מדוע לא התקבלה ההזמנה
אך נעניתי ע"י שירות ההודעות של החברה שמסרו כי יחזרו אליי תוך 24 שעות.
מאחר ולא חזרו אליי התקשרתי שוב ביום 03.08.06, בשיחה עם גב' שרית משירות ההודעות שוב נמסר כי יחזרו אליי....אך לשווא , השארתי עוד 3 הודעות באותו יום ואף שלחתי פקס (מצ"ב העתק)
ביום 06.08.06 התקשרתי שוב ונעניתי ע"י מר שלום משירות ההודעות שטען כי אין ביכולתו לעזור אלא להשאיר עוד הודעה. השארתי המון הודעות לאחר מכן.

אני מרגישה מאוד פגועה ומרומה מהשירות שמתקבל מהחברה הנ"ל והעוגמת נפש הנגרמת לי ולמשפחתי עקב החוסר אחריות מצידם.
אני יכולה להבין אם קיים עומס או כל בעיה אחרת אבל יש אפשרות להודיע על עיכוב, מה שחברת "זד מחשבים" לא עשתה.
הם פשוט מתעלמים ממני וזה ממש פוגע ובמיוחד לאחר שגבו ממני את התשלום.

אני פונה אליכם בבקשה לטפל בעניין ככל האפשר כי לדעתי הנושא חמור מאוד.


תודה מראש,

קרן וקנין
עוגמת נפש סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
לאור המצב הביטחוני השורר במדינה והואיל ועסקים רבים כמו גם נמל חיפה לא עבדו באופן סדיר חל עיכוב קל באספקת המוצר ללקוחה.
לבסוף קיבלה הלקוחה את המוצר לשביעות רצונה המלא.
תגובה:
כאמור העיכוב נבע מטעמים שלא תלויים בחברה. עם זאת החברה מביעה בזאת את התנצלותה בפני הלקוחה שבסופו של דבר קיבלה את שהזמינה לשביעות רצונה המלא! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה