פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרתי מחשב אולם טרם קיבלתי את כספי. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב הארד 7 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב מחברת "זד מערכות מחשב" בתאריך ה- 22.05.2006 (בעסקת מכר מרחוק).

לאור מספר סיבות, החלטתי להחזיר את המוצר.

המחשב הוחזר לחנות בתאריך 04.06.2006.

המוצר הוחזר לפני תום מועד ה-"14 יום" הנדרש על-פי חוק.

מכתב המפרט את סיבת ההחזרה נמסר על-ידי לחברה. בנוסף, החזרתי את המחשב בדיוק במצב שבו קיבלתי אותו כולל האריזה המקורית בשלמותה, המוצרים הנילוים וכדומה. כל זה נבדק בקפדנות על-ידי מר ניסים (מנהל החנות להבנתי) בזמן המסירה.

על-פי חוק הגנת הצרכן מגיע לי החזר כספי בשל ביטול העסקה.

מר ניסים הבטיח ברגע החזרת המחשב, כי סכום הקנייה, 3048 ש"ח בניקוי 159 ש"ח ( 100 ש"ח בגין ביטול העסקה ו-59 ש"ח דמי משלוח), יוחזרו אלי עד סוף החודש דרך חברת האשראי.

עד היום 16.08.2006 (יותר מחודשיים אחרי יום ההחזרה) לא קיבלתי את כספי.

ניסיתי להתקשר לחברה עשרות פעמים ללא תשובה מספקת. מספר רב של פעמים השארתי הודעה בשרות ההודעות של החברה ללא מענה מצידם. פעם אחת לפני יותר מחודש נאמר לי "הנושא בטיפול" וזאת בערך התשובה היחידה שקיבלתי בכל ניסיונות התקשרות הטלפונית שלי.

מספר מכתבים בנושא נשלחו על-ידי לחברה הן דרך אתר החברה והן דרך הדואר האלקטרוני, ללא שום התיחסות מצידם.

נזק רב נגרם לי בעקבות המקרה.

אודה לכם על כל עזרה שתוכלו לתת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי והתנצלות. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
הלקוח יזוכה בהקדם. תגובה:
החברה מתנצלת על העיכוב בביצוע הזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה