פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול מצד החברה נושא התלונה:
בן-בונאן אלברטו שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח הארד 7 רמת החייל, תל-אביב כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מחשב כך יד PALM-Z-22 נרכש מהחברה באינטרנט דרך וואלה שופס ב-17/11/2005.
נרכש ב-10 תשלומים של 59.99 ש"ח כ"א. סה"כ 599 ש"ח
ב 1 בינואר 2006 נשלח לחברה המכשיר בצירוף מכתב שמתאר שב 26/12/2005 הפאלם שבק חיים-הפאלם תוקן/הוחלף .
גם הפאלם השני חדל לתפקד ב-28/4/2006.
נשלח לחברה מכתב נוסף ממני בצירוף המכשיר.
לאחר מספר שבועות קיבלתי תשובה שמנה"ל החברה החליט לא לטפל במכשיר ובמקום זאת להחזיר לי את כספי.
תגובה זו לא שימחה אותי (בלשון המעטה) מפני שהמחיר שקיבלתי על הפאלם היה זול מאוד יחסית למה שמציעים במקומות אחרים ובנוסף רכשתי אביזרים שונים וגם עברית.
עברו החודשים ובינתיים כלום לא קרה.
הייתי בקשר עם המעבדה ושירות לקוחות .
בסופו של דבר לאחר הרבה שיחות טלפון ועוד יותר הרבה זמן,נתנו לי להבין שעדיין קיימת אפשרות לקבל מכשיר חדש במקום המקולקל.
אמרתי שאני מוכן לקבל מכשיר חדש.
בשיחות הבאות שהיו לי עם המעבדה דחו אותי כל פעם בתירוץ אחר: "סופשבוע הקרוב אתה מקבל את הפאלם", "אחרי ספירת מלאי" וכו'.
הגעתי בסופו של דבר למנהל שירות הלקוחות - עמיר שקד.
נתבקשתי לכתוב מכתב כדי שיעביר להנהלת חשבונות לטובת זיכוי.
"בקיצור" התיאשתי מהטיפול וממערכת ניתוב השיחות.
מה שאני רוצה זה את כל הכסף ששילמתי - לא רוצה לשמוע יותר מזד מערכות
כספי ו סוג הנזק :
מה שאני רוצה זה את כל הכסף ששילמתי - ומיד. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה